خبرگزاری کار ایران

به همت مدیریت شهری محمدشهر؛

جشن گلریزان با حضور جمعی از خیران محمدشهر برگزار شد+فیلم

جشن گلریزان با حضور جمعی از خیران محمدشهر برگزار شد+فیلم
کد خبر : ۱۵۳۰۳۶۷

ریاست مرکز نیکوکاری بسیج جوادالائمه در محمدشهر ، گفت: جشن گلریزان به منظور تامین ۵ هزار کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان محمدشهر، ۵۰ کمک هزینه جهیزیه، تهیه کالاهای ضروری نیازمندان، ودیعه و اجار مسکن و تامین بخشی از هزینه های بیماران صعب العلاج برپا شد..

به گزارش خبرنگار ایلنا، جشن گلریزان خیران محمدشهر کرج به همت مدیریت شهری محمدشهر و مرکز نیکوکاری بسیج جوادالائمه و با هدف کمک مالی به نیازمندان برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل و معاون کمیته امداد استان البرز،  مدیران شهری شهرداری و شورای محمدشهر، امام جمعه، جمعی از خیران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

مرتضی کمالی ریاست مرکز نیکوکاری بسیج جوادالائمه در محمدشهر اظهار کرد: در آستانه هفته وحدت، میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) و دومین سال جشنواره شهر مهربانی محمدشهر، مراسم گلریزان با حضور خیران و نیکوکاران در محمدشهر، شهر مهربانی برگزار شد.

وی افزود: این جشن به منظور تامین ۵ هزار کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان محمدشهر، ۵۰ کمک هزینه جهیزیه نوعروس، تهیه کالاهای ضروری نیازمندان، ودیعه و اجار مسکن و تامین بخشی از هزینه های بیماران صعب العلاج برپا شد..

کمالی گفت: مقرر گردید مجمع خیران محمدشهر با حضور نیکوکاران محمدشهر شکل گرفته و آغاز به کار کند.

وی با اشاره به عملکرد مرکز نیکوکاری جوادالائمه ادامه داد: اطعام غدیر در ظهر عید سعید غدیر در سطح شهر سالانه به تعداد ۱۴ هزار پرس، اعزام کاروان زائر به مشهد مقدس، تهیه آبمیوه به نیروهای امداد رسان بسیج و نیروی انتظامی داروخانه ها، درمانگاه هاو بیمارستان های سطح شهر در ایام کرونا به مدت ۱۰ روز، ضدعفونی معابر و اماکن در ایام کرونا و توذیع ۱۰ هزار پک سبد معیشتی جهت نیازمندان، اهدا بیش از ۱۰۰ جهیزیه به نو عروسان هر کمک هزینه جهیزیه به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، بازسازی و مرمت منازل مسکونی نیازمندان محمدشهر، پرداخت هزینه درمان و هماهنگی جهت خرید اقلام پزشکی برای نیازمندان از جمله خدمات این مرکز است.

وی گفت: حضور در بحران  سیل استان خوزستان به مدت ۱۰ روز خدمت رسانی و کسب رتبه نخست محمدشهر و البرز در کشور از جمله افتخارات خیران این شهر است. همچنین حضور محمدشهر به عنوان معین استان البرز  در زلزله سر پل ذهاب به مدت ۱۰ روز از دیگر اقدامات امدادرسانی خارج از استان البرز است که با همیاری نیکوکاران محمدشهر رقم خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز