قابل توجه بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان البرز
مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز اطلاعیه ای برای بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان صادر کرد.
به گزارش ایلنا از البرز، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز اطلاعیه ای برای بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بدین مضمون صادر کرد:
"به منظور "کاهش سهم پرداختی مردم از هزینه های درمانی" ، "صندوق بیماران خاص و صعب العلاج" توسط دولت ایجاد گردیده است. بنابراین تمام بیمه شدگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران این سازمان نیز که مبتلا به ۱۰۷ بیماری مشخص باشند و از تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱ تاکنون بابت هزینه های درمانی علاوه بر پوشش های بیمه تامین اجتماعی بعنوان بیمه پایه و بیمه تکمیلی ، ارقامی را شخصا پرداخت کرده باشند، غمی توانند از امروز به مدت یک هفته با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به آدرس ذیل مراجعه کنند.
مدارک شامل :
- ارائه اسناد تشخیصی - درمانی مربوط به بعد از تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱ در خصوص بیماری
- ارائه مستندات پرداخت بیمه پایه و تکمیلی
- ارائه مدارک مربوط به بیماری
- ارائه کپی کارت ملی افراد بالای ۱۸ سال ، (افراد زیر ۱۸ سال تبعی ، می بایست کپی کارت ملی بیمه شده اصلی را هم تحویل دهند)
- ارائه شماره شبا (شماره شبا از هر بانکی مورد تایید است. در خصوص افراد زیر ۱۸ سال می بایست شماره شبای بیمه شده اصلی ارائه گردد)
- تکمیل فرم مربوطه (در محل مراجعه)
آدرس ارائه مدارک؛ کرج - ۴۵ متری گلشهر - خیابان کوکب شرقی - نرسیده به بلوار حدادی - ساختمان تامین اجتماعی استان البرز مراجعه تا نسبت به نشان دار کردن بیماری آنان اقدام گردد.تا پس از بررسی پرونده توسط " صندوق بیماران خاص و صعب العلاج" و در صورت شمول ، هزینه هایی را که پرداخت کرده اند تا سقف مشخص در ضوابط به ایشان پرداخت کنند.
افراد مبتلا که از تاریخ فوق تاکنون تمام هزینه هایشان توسط سهم بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی پوشش داده شده و هزینه ای را خودشان پرداخت نکرده اند نیز برای برخورداری از حمایت های آتی صندوق مذکور ، به آدرس اینترنتی darman.tamin.ir مراجعه و نسبت به ثبت بیماری خود اقدام کنند."