خبرگزاری کار ایران

طرح پیش خرید لوازم خانگی 6 آبان به پایان می‌رسد

طرح پیش خرید لوازم خانگی 6 آبان به پایان می‌رسد
کد خبر : ۶۸۴۱۶۱

امین منانی با بیان اینکه سایت ثبت نام در طرح پیش خرید لوازم خانگی ششم آبان ماه بسته خواهد شد، گفت: مرحله نخست این طرح که از تاریخ 17 مهر ماه آغاز شد، ششم آبان ماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، امین منانی با اشاره به فعالیت های کارشناسی انجام گرفته برای اجرای این طرح اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده، دلار 8 هزار تومانی برای تولید محصولات لوازم خانگی حاضر در این طرح اختصاص یافت که مرحله نخست طرح نیز رو به پایان است.

وی سپس استقبال مردم از این طرح را خوب توصیف کرد و گفت: استقبال خوبی از این طرح از طرف مردم انجام شد به گونه ای که در ساعات ابتدایی روز نخست اجرای طرح، ظرفیت مهر ماه تمام و سایت ثبت نام با ترافیک سنگینی از سوی مراجعه کنندگان مواجه شد و حتی سایت به دلیل حجم تقاضای بالا با مشکل روبه رو شد.

منانی ادامه داد: محصولی که در این طرح با بیشترین استقبال از سوی مردم مواجه شد، ابتدا محصول ماشین لباسشویی و سپس یخچال فریزر بوده است.

مدیرعامل شرکت اسنوا همچنین درباره شاخص رضایت مشتری از محصولات این شرکت نیز گفت: معمولا این شاخص را به صورت مقایسه‌ای بررسی می‌کنند و ما نسبت به دو برند مطرح جهانی در کشور به لحاظ تنوع، خدمات پس از فروش و طراحی به روز در سطح جهانی هستیم و حتی در حوزه خدمات پس از فروش از برندهای مطرح در کشور جلوتر هستیم.

وی تصریح کرد: در شش دوره متوالی از نظر حقوق مصرف کنندگان در خدمات پس از فروش تندیس طلایی دریافت و در طرح‌هایی که به مشتریان ارائه کردیم به خصوص در آخرین طرح که "نسیم رضایت" (سرویس رایگان به مشتریانی که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده است) بود با مشتریان تماس می‌گرفتیم و از میزان رضایت آن‌ها اطلاع کسب می‌کردیم.

منانی با بیان این که در این طرح به مشتریانی که حتی 10سال پیش محصولات ما را خریداری کرده‌ بودند تماس گرفته و از وضعیت محصولات فروخته شده به مشتریان با خبر می شویم گفت: بر این اساس در خصوص شاخص رضایت، محصولات اسنوا در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی درباره خدمات پس از فروش محصولات اسنوا توضیح داد: پرسنل سازمان به صورت شبانه‌روزی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند و همچنین مرکز تماس نیز به صورت متمرکز کل کشور را پوشش می‌دهد و 24 ساعته پاسخگو مشتریان است.

منانی ادامه داد: همچنین در یک سال گذشته سرعت انجام خدمات به همراه افزایش کیفیت را بالا بردیم و شاخص‌هایی برای تکنیسین‌ها در نظر گرفته‌ایم که میزان توانایی آن‌ها را مدام بسنجیم.

مدیرعامل شرکت اسنوا درباره منتقدان طرح پیش خرید محصولات لوازم خانگی اسنوا و همچنین نگرانی مردم درخصوص تامین محصولات پیش فروش شده، تصریح کرد: بخشی از این دغدغه‌ مردم از عملکرد سازمان‌هایی که قبل از ما طرح های پیش فروش را اجرا کرده‌اند، ناشی می شود؛ البته این دغدغه برای تمام تولیدات داخلی ایجاد شده است.

وی افزود: نمی‌توان این دغدغه را به تمام محصولات و شرکت‌ها تعمیم دهیم، قطعا تعهد تحویل کالا در این طرح را در درجه اول به طور جد پیگیر هستیم و برای اجرای آن به بهترین نحو برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

منانی با بیان این که حجم بسیاری از محصولاتی که برای آبان ماه ثبت‌نام شده بود را در مهر ماه تحویل داده‌ایم گفت: برند اسنوا و گروه انتخاب 3.5 میلیون مشتری در سطح کشور دارد و برای این که در مرحله نخست خدشه‌ای به اعتبار ما وارد نشود در انجام تعهداتمان جدی هستیم.

مدیر عامل شرکت اسنوا در پایان درباره کاهش نگرانی مردم از این طرح گفت: در این طرح بانک صادرات را به همراه داریم و این بانک ضمانت پرداخت اصل سرمایه گذاری را به عهده دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز