واکنش وزیر ارتباطات به آزار یکی از مسافران اپلیکیشن درخواست خودرو
وزیر ارتباطات گفت: کسب وکارهای نوپای حوزه حمل و نقل فرصت مناسبی برای بهبود فضای نامناسب حمل ونقل شهری دارند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به آزار یکی از مسافران اپلیکیشن درخواست خودروی آنلاین اسنپ در صفحه اینستاگرام گفت: خبر مربوط به آزار مسافر یکی از سرویسدهندگان تاکسی آنلاین تاسف برانگیز است. طبیعتا تا مشخص شدن وضعیت پرونده، قضاوت درباره جزییات آن صحیح نیست اما نکته مهم این است که کسب وکارهای نوپای این عرصه فرصت مناسبی برای بهبود فضای نامناسب حمل ونقل شهری دارند .
وزیر ارتباطات ادامه داد: استقبال مردم از این خدمات هم نشان دهنده فضای مساعد رشد این کسب وکارهای آنلاین است. در این مسیر رشد اما مراقبت شرکتها از اعتماد کاربران و محافظت از اطلاعات شخصی آنان ضروری است. مردم به کسب وکارهای نوپا اعتماد دارند و با اطمینان از خدمات آنها استفاده میکنند لذا حفاظت از این سرمایه اعتماد عمومی و لحاظ کردن روالهای قانونی برای به خدمت گرفتن افراد مناسب و ایجاد فضای امن برای سفرهای شهری باید به اولویت تبدیل شود.
آذری جهرمی خطاب به کسب و کارهای نوپا و جدید گفت: کسب وکارهای نوپای ایرانی اگر میخواهند به الگویی از خدمات مناسب تبدیل شوند باید ضریب و احتمال خطا را به حداقل برسانند و تجربه اتفاقات نامناسب و اشتباهات سرویسهای مشابه در دیگر کشورها را مد نظر داشته باشند.