خبرگزاری کار ایران

بانک سپه کیفی‌ترین بانک دولتی شناخته شد

مدیرعامل بانک سپه گفت: براساس نتایج بررسی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت اقتصاد، بانک سپه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات دولتی در بین بانکهای دولتی کشور مقام اول را کسب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی اظهار داشت: عملکرد بانک های دولتی در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به طور سالانه، با هدف سنجش، ارزش گذاری و قضاوت درخصوص عملکرد دستگاههای اجرایی براساس قوانین و مقررات مربوطه و با رویکرد معیارهای اثربخش، کارایی، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات دولتی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: براساس اعلام مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه با کسب مجموع 86.9 درصد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی، مقام نخست، ارتقای کیفیت خدمات دولتی را به دست آورده است.

چقازردی اظهار داشت: بانک سپه در ارزیابی صورت گرفته در محورهای برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی و برنامه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.

 

کد خبر : ۳۵۱۶۰۳