ویدئوها جای تلفن همراه را می گیرند
آینده تبلیغات در خریدهای برنامه ریزی شده و استفاده از قابلیت سرچ می باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از مدیا دیلی نیوز، آینده تبلیغات در خریدهای برنامه ریزی شده و استفاده از قابلیت سرچ می باشد و طبق پیش بینی شرکت مشاوره مدیریت IHS در لندن در سال 2016 ویدئوها جای تلفن همراه را در این زمینه می گیرند.
IHS بر این اساس پیش بینی می کند که خرج تبلیغات در سال 2016 5.7 درصد افزایش پیدا کرده و از رقم 500 میلیارد دلار می گذرد.
گفتنی است که در سال 2015 این افزایش 3.1 درصدی بوده و به 497 میلیارد دلار در سال قبل رسیده است و تبلیغات ویدئویی در سال 2016 حدود یک چهارم کل تبلیغات نمایشی را در بر می گیرد.
همچنین تبلیغات تلویزیونی در سال 2015 1.7 درصد افزایش یافته بود و به 191 میلیارد دلار رسید؛ اگرچه در خود آمریکا این رقم 1.4 درصد سقوط را تجربه کرده است.
پیش بینیHIS نشان می دهد که امسال شبکه های تلویزیونی هم سرمایه های خود را معطوف به تبلیغات ویدئویی در فیسبوک، توئیتر و یوتیوپ کنند.
این تحقیق نشان می دهد نشریه های چاپی مثل گاردین، تلگراف یا فیگارو تنها راه نجاتشان را در راه اندازی سرویس های پخش ویدئو آنلاین می بینند و سرویس های سنتی سرچ مثل گوگل و یاهو هم برای رقابت نیازمند بازسازی سیستم تبلیغاتی خود و شرکت در بازار تبلیغات ویدئویی هستند.
تبلیغات چاپی هم برای چهارمین سال پیاپی سقوط و با 5.6 درصد کاهش نسبت به سال قبل به 95 میلیارد دلار رسیده است.