برنامهریزی شرکت رجا برای افزایش کیفیت خدمترسانی به مسافران نوروزی
مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از برنامهریزی برای افزایش مطلوبیت قطارها و کیفیت خدمات رسانی به مسافران خبر داد.
به گزارش ایلنا در نخستین نشست ستاد سفرهای نوروزی گفت : هدف نهایی همه مدیران و همکاران تا آغاز سفرهای نوروزی ، ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجا و جلب رضایتمندی آنان است.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا به احساس تفاوت در خدماتدهی از سوی هموطنان در سفرهای نوروزی اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و مشتریان باید مد نظر همه دست اندرکاران سفرهای نوروزی قرار گیرد.
موسوی تاکید کرد : همه اقدامات لازم اعم از آموزشهای تکمیلی و ضمن خدمت مأموران مرتبط برای آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا آغاز سفرهای نوروزی باید اجرایی شود.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام هاشمی نژاد- مشاور مدیرعامل رجا در امور فرهنگی- با اشاره به جایگاه خدمتگزاری به مردم و اهمیت تکریم و مشتری مداری در شرکت رجا ، همه دست اندرکاران بویژه اعضای ستاد سفرهای نوروزی رجا را به رعایت اخلاق نیکو در برخورد با مسافران و تکریم و گرامی داشت مشتریان توصیه کرد.
احمد استاد حسین - معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا هم ارائه
خدمات متفاوت و پاسخگویی مطلوب به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاست های اصلی این شرکت دانست.
وی گفت : همه تلاش ما این است تا با اقدامات و برنامه ریزی بهتر، خدمات با کیفیت بالا در دوره اوج سفرهای نوروزی به مردم ارائه دهیم.
رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا تاکید کرد : امیدواریم همه اقدامات و کارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیک نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدماتدهی متفاوت و درخور شأن مسافران ارائه شود.
وی با تأکید بر حساسیت رجا در مسائل ایمنی و تأمین حداکثری امنیت سفر با قطارها اظهار داشت: همه اقدامات لازم اعم از بازدیدهای ایمنی قطارها، بازسازی ها، شست و شوی واگن ها، جرم گیری و تجهیز امکانات قطارها و... تا آغاز سفرهای نوروزی باید انجام شود.
رئیس ستاد سفرهای نوروزی تأمین قطعات استاندارد در کوتاهترین زمان ممکن را برای آماده سازی قطارهای نوروزی جزء اصلیترین فعالیتها بیان کرد و گفت : هماهنگی واحدها ، مطالعه درست ، برنامه ریزی و زمان بندی مناسب کمک می کند مشکلی نداشته باشیم.