اسکانیا بالاترین استاندارد خدمات پس از فروش خود را به عقاب افشان داد
شرکت اسکانیا سوئد بالاترین استاندارد خدمات پس از فروش خود را که DOS4 نامیده میشود به شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوسهای اسکانیا در ایران داد.
به گزارش ایلنا، استاندارد DOS4 اسکانیا 14 تعهد را از سوی نمایندگیهای شرکت اسکانیا به مشتریان میدهد.
ارزیابان شرکت اسکانیا سوئد پس از بازرسیهای مستمر از مراکز خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان، این شرکت را محق دریافت این استاندارد دانستند.
بر این اساس تعمیرگاه مرکزی خدمات پس از فروش عقاب افشان متعهد شد به سهولت در دسترس باشد، محیطی دوستانه را برای مشتریان فراهم کند، یک شریک تجاری قابل اطمینان و دردسترس بوده و نیازهای مشتریان خود را شناسایی کرده و پاسخگو باشد، به زمان مقرر برای تحویل پایبند باشد، تحویل خودرو را به صورت فرآیندی جامع و کامل انجام دهد، تمام اقدامات لازم را بر روی خودروی مشتریان انجام دهد، کار باکیفیت از سوی کارکنان خود ارایه کند، با انجام تعمیرات صحیح و هزینه مناسب، اعتماد مشتریان را جلب کند، کسب و کار مشتریان را در اولویت قرار دهد، قطعات اصلی را به مشتریان تحویل دهد تا آنها بتوانند بهترین بهره را از خودروی خود ببرند، امداد اضطراری را به صورت 24 ساعته و در کل ایام سال ارائه کند، شکایات مشتریان را جدی گرفته و به طور مستمر خدمات خود را بهبود ببخشد، از محیط زیست و سلامت کارکنان و مراجعین حفاظت کند و دستورالعملهای اسکانیا را در خصوص مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجاری رعایت نماید.
استاندارد عملکرد نمایندگی اسکانیا (Dealer Operating Standard) معیاری است که محقق شدن سطح انتظارات مشتری را اندازه گیری میکند. این استاندارد در سال 1996 میلادی تدوین شد و در طول حدود یک دهه 4 بار مورد بازبینی قرار گرفت و همه نمایندگیهای اسکانیا در سراسر جهان ملزم به اجرای این استاندارد در مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود هستند.
با توجه به بازنگری استاندارد خدمات پس از فروش از سوی اسکانیا سوئد و ارتقای آن به DOS4 برای رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان، شرکت عقاب افشان به عنوان نماینده رسمی اسکانیا در تولید اتوبوس در ایران نیز اقدام به بروزرسانی استانداردهای اجباری خدمات پس از فروش خود کرد.