خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس این سازمان انجام شد:

تشریح عملکرد یکساله سازمان حسابرسی

 تشریح عملکرد یکساله سازمان حسابرسی
کد خبر : ۳۰۲۸۷۳

در حال حاضر 42 استاندارد در حوزه حسابرسی و 31 مورد در حوزه حسابداری و 6 مورد در حوزه حسابداری بخش عمومی مصوب و 5 استاندارد در حوزه حسابرسی و 10 مورد استاندارد در حوزه بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) در جریان می باشد.

 رئیس سازمان حسابرسی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد به تشریح عملکرد یکساله این سازمان در حوزه تدوین استانداردهای حسابداری و حسابرسی پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، علی اکبر سهیلی پور در خصوص اهداف بلند مدت سازمان گفت: تامین نیازهای حسابرسی دولت در زمینه حسابرسی و ارائه خدمات تخصصی مالی و تدوین استانداردهای حسابداری و حسابرسی در سطح کشور از جمله مهمترین اهداف سازمان حسابرسی می باشد.

سهیلی پور در خصوص وضعیت تدوین استانداردها نیز گفت: در حال حاضر 42 استاندارد در حوزه حسابرسی و 31 مورد در حوزه حسابداری و 6 مورد در حوزه حسابداری بخش عمومی مصوب و 5 استاندارد در حوزه حسابرسی و 10 مورد استاندارد در حوزه بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) در جریان می باشد.

رئیس سازمان حسابرسی در ادامه این نشست مجموع گزارش های صادره این سازمان در سال 93 را 3064 مورد اعلام کرد و افزود: این رقم در سال ماقبل 3194 مورد بوده است.

وی تکمیل فرآیند استفاده از نرم افزار ACL و انجام پیگیری های لازم جهت اجرای فن آوری های نوین کاربردی در حسابرسی و نیز تجمیع ساختمان های موجود در تهران به منظور استفاده بهینه از امکانات، توسعه حسابرسی عملیاتی و عملکرد مدیریت، پیگیری اصلاح ساختار نیروی انسانی، گسترش نظام پیشنهادها، تقویت ارتباط با سطوح مختلف سازمانو واحدهای مورد رسیدگی و تداوم آموزش حسابداری و حسابرسی با برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی استانداردها و انتشار کتاب های مرتبط را از جمله برنامه های آتی سازمان حسابرسی برشمرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز