خبرگزاری کار ایران

روزانه ۴ پرواز برای جابه‌جایی زائران حج عمره انجام می‌شود

روزانه ۴ پرواز برای جابه‌جایی زائران حج  عمره انجام می‌شود
کد خبر : ۱۵۴۸۷۹۲

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: از ابتدای شروع حج عمره از ۲۸ شهریور روزانه ۲ پرواز انجام می‌شد که این تعداد از تاریخ سیزدهم مهرماه سال جاری به روزانه ۴ پرواز افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، شمس الدین فرزادی پور با اشاره به افزایش تعداد پروازهای حج عمره توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اظهار کرد: از ابتدای شروع حج عمره در تاریخ ۲۸ شهریور، روزانه ۲ پرواز انجام می‌شد که این تعداد از تاریخ سیزدهم مهرماه سال جاری به روزانه ۴ پرواز افزایش یافته است.

وی افزود: از تاریخ یاد شده تا شب گذشته ۲۳۶ سکتور پرواز در این عملیات انجام شده است و بیش از ۵۰ هزار نفر تاکنون در پروازهای رفت و برگشت به عربستان جابه‌جا شده اند.

فرزادی پور درباره افزایش تعداد اعزام زائران نیز گفت: در توافق به عمل آمده با سازمان حج و زیارت برای اعزام ۱۷۰ هزار زائر عمره، انجام روزانه ۴ پرواز تعیین شده است.

مدیرعامل هما در خصوص تعداد زائر بازگشته به کشور نیز بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۱ هزار نفر به ایستگاه‌های پروازی اصفهان، امام خمینی(ره)، مشهد، شیراز، ساری، تبریز، ارومیه، کرمان، بوشهر، زاهدان، گرگان و اهواز بازگشتند.

وی در پایان با اشاره به پایان عملیات اعزام زائران در ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۴ گفت: ادامه پروازهای اعزام زائران حج عمره بعد از این تاریخ منوط به اعلام سازمان حج و زیارت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز