خبرگزاری کار ایران

مشکلات تولید مناطق نفتخیز جنوب بررسی شد

مشکلات تولید مناطق نفتخیز جنوب بررسی شد
کد خبر : ۱۵۴۱۶۶۶

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز آغاجاری برای افزایش تولید و توسعه شرکت گفت: از آنجا که تولید حداکثری، اولویت ‌مناطق نفت‌خیز جنوب است، اجرای طرح‌های مطالعاتی برای شناخت بهتر مخازن با هدف افزایش و توسعه تولید باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ابراهیم پیرامون، در حاشیه نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت «تولید و توزیع نفت و گاز» شرکت نفت و گاز آغاجاری بیان کرد: در این نشست همه مشکل‌های تولید از مخازن، تنگناهای عملیاتی و مسائل بودجه‌ای محدوده این شرکت بررسی شد تا برنامه‌ریزی جدی در راستای تحقق اهداف تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در نیمه دوم سال انجام شود.

وی با اشاره به نقش محوری شرکت نفت و گاز آغاجاری در راهبری میدان‌های بزرگ نفتی عنوان کرد: شرکت نفت و گاز آغاجاری سهم مهمی در تحقق اهداف تولیدی مناطق نفت‌خیز جنوب دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: شرکت نفت و گاز آغاجاری با ظرفیت واقعی تولید خود فاصله دارد از این رو نیازمند اجرای پروژه، تزریق گاز و برنامه‌های توسعه‌ای است که پیش از این‌ باید انجام می‌شدند.

پیرامون با تأکید بر بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز آغاجاری برای افزایش تولید و توسعه شرکت گفت: از آنجا که تولید حداکثری، اولویت ‌مناطق نفت‌خیز جنوب است، طرح‌های مطالعاتی برای شناخت بهتر مخازن با هدف افزایش و توسعه تولید باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اهداف تولیدی پیش‌بینی شده برای نیمه دوم امسال گفت: بخشی از اجرای تعهدات تولید مناطق نفت‌خیز باید از طریق شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا شود که به همین منظور از ارائه امکانات حفاری و سایر ملزومات پشتیبانی خواهیم کرد، همچنین این شرکت با انجام اقدام‌های ترمیمی روی چاه‌ها و اقدام‌های اصلاحی پای کار باشد تا مقدار تولید در پایان سال به برنامه مورد نظر برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز