خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

فناوری ها جایگاه پست را خدشه دار نکرد

فناوری ها جایگاه پست را خدشه دار نکرد
کد خبر : ۱۵۴۰۴۶۷

وزیر ارتباطات در تحسین جایگاه صنعت پست گفت: سیر تحولات فناوری باعث نشد که پست جایگاه خود را از دست دهد بلکه این جایگاه تقویت شد و امروز پست در موضوع تجارت الکترونیک جایگاه ویژه دارد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست مدیران ارشد و صاحب نظران صنعت پست کشور ضمن تبریک روز جهانی پست گفت: اگر صنعت پست و ماموریتی که برای زحمت‌کشان این عرصه تعریف شده را منشأ تحولات تمدنی بدانیم سخن گزافی نگفتیم و این نهاد یکی از اصیل ترین نهادهای کشور و دنیاست. 

وی افزود: سیر تحولات فناوری باعث نشد که پست جایگاه خود را از دست دهد بلکه این جایگاه تقویت شد و امروز پست در موضوع تجارت الکترونیک جایگاه ویژه دارد و حتی پیام رسان ها نیز باعث نشدند که پایداری این صنعت خدشه ببیند.  

وزیر ارتباطات تصریح کرد: شرکت ملی پست و مدیریت جدید آن باید در حوزه تقینینی ورود فعال داشته باشند. 

هاشمی یادآور شد: در همه فضاها از جمله شرکت ملی پست باید از انحصار پرهیز کرد و وارد فضای رقابت شد همچنین نباید به این سمت رفت که خدمات پایه مورد بی توجهی قرار گیرد . 

وی اضافه کرد: فرآیندهای هوشمندسازی در سال های گذشته در صنعت پست شکل گرفته، این فرآیندها باید با استفاده از ظرفیت فناوری ها شناسایی و بازمهندسی شود و از آن برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری استفاده شد. 

وی اظهار کرد: اگر صنعت پست بتواند به کسب و کارهای محلی رونق ببخشید از مهاجرت بی رویه به شهرها جلوگیری می کند. 

وزیر ارتباطات همچنین به بحث قانون مالیات مستقیم ماده ۱۶۹ مکرر  اشاره کرد و آن را مورد توجه رییس جمهور دانست و گفت: رییس جمهور وظایف مهمی در این زمینه به وزارت ارتباطات محول کرده است. 

وی بیان کرد: یکپارچه بودن سامانه ها می تواند ارزش آفرین باشد.  

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز