خبرگزاری کار ایران

با حکم صادق؛

دو معاون جدید وزارت راه و شهرسازی منصوب شدند

دو معاون جدید وزارت راه و شهرسازی منصوب شدند
کد خبر : ۱۵۲۸۳۰۲

وزیر راه وشهرسازی در احکامی جداگانه «شهرام ملکی» به عنوان سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و «مسعود بیات‌منش» را به عنوان معاون مسکن و ساختمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا،‌ «فرزانه صادق» وزیر راه و شهرسازی در حکمی «مسعود بیات منش» را به عنوان معاون مسکن و ساختمان خود منصوب و از هادی عباسی معاون سابق مسکن و ساختمان تقدیر و تکریم کرد.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به «مسعود بیات منش» در حکم خود آورده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان "سرپرست معاونت مسکن و ساختمان" وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قوانین بالادستی حوزه مسکن و ساختمان و با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی نظام، سند چشم انداز و قانون برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب میثاق دولت وفاق ملی در انجام مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.

بیات منش پیش از نیروهای باسابقه راه و شهرسازی استان زنجان بوده است که در سوابق او معاون اداره کل راه و شهرسازی زنجان مدیرکلی راه و شهرسازی استان زنجان وجود دارد. وی از سال گذشته نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان بوده است.

همچنین وزیر راه و شهرسازی، در حکمی «شهرام ملکی» را به عنوان سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید منصوب و از سعید غفوری مدیرعامل سابق شرکت عمران شهرهای جدید تقدیر و تکریم کرد.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به «شهرام ملکی» در حکم خود آورده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده و توانمندی‌های مدیریتی و اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، ضمن استفاده از ظرفیت‌های همکاران آن مجموعه و در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام، سند چشم انداز و برنامه هفتم توسعه نسبت به انجام تکالیف و وظایف محوله در راستای دستیابی به اهداف دولت وفاق ملی اهتمام ورزید.

گفتنی است، «شهرام ملکی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان را در سوابق فعالیتی خود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز