خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه ایران کیش برگزار شد؛

رشد ۴۶درصدی سود خالص ایران کیش نسبت به سال قبل

رشد ۴۶درصدی سود خالص ایران کیش نسبت به سال قبل
کد خبر : ۱۴۶۹۰۷۲

مجمع عمومی عادی سالیانه ایران کیش با اعلام رشد ۴۶؛درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال گذشته برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شرکت کارت اعتباری ایران کیش موفق به افزایش رشد ۴۶ درصدی سود خالص نسبت به سال قبل گردید.

علیرضا موسوی مدیرعامل این شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه که امروز از ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه الزهرا برگزار شد با اعلام این خبر افزود: صورت‌های مالی تلفیقی سال مالی منتهی به پایان آذر سال ۱۴۰۲ ایران کیش نشان میدهد که این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش سود خالص داشته است که این میزان افزایش سود، دست کم طی ۵ سال گذشته بی سابقه و بیشترین رشد طی سال های اخیر بوده است.

وی افزود: علاوه بر رشد ۴۶ درصدی سود این شرکت نسبت به سال قبل، ایران کیش موفق شد تا به رشد ۱۵ درصدی مبلغ تراکنش کارتخوان فروشگاهی و رشد ۲۶ درصدی مبلغ تراکنش درگاه اینترنتی نائل شده همچنین به کاهش ۲۹ درصدی در دستگاه های فاقد تراکنش دست پیدا کند. این در حالی است که تعداد ابزار کارتخوان های منصوبه دارای تراکنش این شرکت نیز با افزایش همراه بوده است.

مدیر عامل ایران کیش ضمن اشاره به فعالیت های ویژه در حوزه نوسازی ناوگان و نگهداشت مشتری، به تمرکز ویژه در حوزه تسهیلات اعتباری تاکید کرد و گفت: محصولاتی چون آسان خرید، دارو پرداخت، سامانه تی بی پلاس ، صنعت یار، آسان خرید اینترنتی و کالا برگ در میان سرویس های اعتباری ما فعالیت می کنند.

وی ارائه محصولات و خدمات ریال دیجیتال، درگاه پرداخت موبایلی (MPG)، زمرد، پات لایف و سرویس پرداخت از طریق QR Code را بخشی از خدمات موبایلی ایران کیش دانست و افزود: علاوه بر کارتخوان فروشگاهی، درگاه اینترنتی، کارتخوان موبایلی (MPOS) و نیز در فروش شارژ لایه اول در سال گذشته به طور ویژه فعال بوده ایم.

بهبود تجربه مشتریان و ارتقا وفاداری با رویکرد نگهداشت مشتریان، سطح بندی پذیرندگان و پاسخگویی به در خواست های شعب و پذیرندگان ارزشمند، ارائه طرح و اجرای بازاریابی دستگاه‌های نو و ویژه در ۱۵ استان منتخب و اصناف مورد تایید، بهبود شاخص های خدمت رسانی در حوزه ابزار پذیرش، بازنگری مدل ارزیابی عملکرد دفاتر استانی و طراحی مدلی مدون مبتنی بر ایجاد تراکنش و درآمد، راه اندازی واحد نگهداشت و سامانه مرتبط با بخش امور پذیرندگان، بازدیدهای استانی به منظور بررسی مشکلات استان ها از نزدیک و ارائه راهکارهای توسعه بازار به ایشان، اجرای مدل ارزیابی عملکرد دفاتر استانی، افزایش قابلیت های عملیاتی نسخه OPM از جمله برخی از تحولات در بخش امور پذیرندگان این شرکت بوده است.

موسوی همچنین ارائه طرح بهبود در عملکرد دستگاه‌های صفر تراکنش و ناکارآمد، کاهش چشمگیر عدم انطباق های شاپرک، راه اندازی ارزیابی عملکرد مبتنی بر OKR، بازنگری و باز نگارش فرایندها با رویکرد تسهیل و تسریع فرایندها و اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری تولید سخت افزار فروشگاهی را بخشی از تغییرات کلیدی در حوزه طرح و برنامه این شرکت دانست.

مدیرعامل ایران کیش در ادامه به حوزه توسعه کسب و کار این شرکت اشاره کرد و گفت: راه اندازی مدیریت هوش شارژ لایه اول، پیگیری و نهایی سازی قراردادهای برخی محصولات توسعه داده شده در بانک تجارت، تمدید و بازنگری قراردادهای بانک ها با حفظ منافع، عقد قراردادهای همکاری با شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری، ایجاد مدیریت پذیرند گان اینترنتی و ایجاد مدیریت هدایت تراکنشها برخی از اتفاقات خوب سال گذشته در این حوزه بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ویژه ایران کیش در واحد فناوری اطلاعات این شرکت رخ داده است گفت: نوسازی برخی تجهیزات و سخت افزارها و زیرساخت ها، بهبود معماری درگاه پرداخت، راه اندازی TMSو UMS، پیاده سازی مدیریت دسترسی ممتاز Pam، مهاجرت بخشی از سرویس ها به مدیریت کانال جدید، انتقال تمامی سورس های شرکت به Gitlab، توسعه محصولات نوآورانه کهربا، ریال دیجیتال و تی بی پلاس، پیاده سازی و توسعه زیرساخت فروش شارژ لایه اول از ایرانسل، همراه اول و رایتل، راه اندازی سامانه تیکتینگ جهت ارتباط و تعامل هر چه بیشتر با شعب بانک، کاهش هزینه های مصرف رول با بروزرسانی نسخ و مدیریت ارائه رسید خرید، اتفاقات مهمی بود که در حوزه فناوری اطلاعات رخ داد.

مدیرعامل ایران کیش در ادامه به تهیه قطعات تخصصی، ایجاد واحد تعمیرات در ۴ استان آذربایجان غربی، فارس، کرمانشاه، خوزستان، تحول ساختار تعمیرات، ایجاد سامانه جدید نرم افزاری تعمیرات و نگهداری، ساخت و تولید قطعات یدکی دستگاه های کارتخوان در بخش واحد تعمیرات و نگهداری ایران کیش اشاره کرد.

 تغییر و تحولات در حوزه سرمایه انسانی، مرکز تماس و همین طور اقدامات صورت گرفته در حوزه مسئولیت های اجتماعی بخش دیگری از گزارش مدیرعامل ایران کیش در مجمع عمومی سالیانه این شرکت بود.

راه اندازی مرکز تماس VIP، راه اندازی PINCODE DELIVERY جهت شناسایی مشتری، دریافت اخذ بازخورد جهت ارتقا کیفیت خدمات، راه اندازی مرکز تماس چندزبانه، امکان ثبت درخواست توسط شعب بانک در سامانه مرکز تماس، امکان پاسخگویی سیستمی، ارسال لینک نظر سنجی به محض نصب دستگاه کارتخوان، امکان ثبت در خواست رول سیستمی، تنها بخشی از اقدامات در مرکز تماس این شرکت است.

موسوی در ادامه بر توسعه بازار در ارائه محصولات خدمات، طراحی و توسعه خدمات ارزش افزوده بانکی و مالی، بازنگری و بازنگارش فرایند های سازمان با هدف چابک سازی در شرکت تاکید کرد. 

با پایان اظهارات موسوی و گزارش حسابرس، تصمیمات زیر در مجمع به رای گذاشته شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز