خبرگزاری کار ایران

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری تأکید کرد:

همکاری‌های ایران و پاکستان به اتصال منطقه‌ای کمک می‌کند

همکاری‌های ایران و پاکستان به اتصال منطقه‌ای کمک می‌کند
کد خبر : ۱۱۵۳۷۰۴

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری بیان کرد: نگاه ما به آینده این است که قادر خواهیم بود اقتصاد دو کشور را در راستای منافع شهروندان دو کشور هرچه بیشتر تقویت و ادغام نماییم.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، عبدالرزاق داوود در اختتامیه نهمین نشست اجلاس کمیته مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان با بیان این مطلب، افزود: نهمین نشست کمیسیون مشترک باعث تحکیم هر چه بیشتر روابط و مناسبات اقتصادی خواهد شد.

نتایج مذاکرات کمیسیون مشترک بسیار رضایت بخش بود

وی با بیان اینکه نتایج مذاکرات کمیسیون مشترک بسیار رضایت بخش بوده است، تصریح کرد: مذاکرات در فضایی کاملاً باز و دوستانه برگزار شد و توافقات برای برگزاری کمیسیون مشترک بعدی در پاکستان بسیار مفید بوده است.

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری با بیان ارادت قلبی خود به مردم و کشور ایران گفت: آرزوی ما پیشرفت هر دو کشور می باشد.

همکاری‌های ایران و پاکستان به پیشبرد اتصال منطقه ای کمک می کند

عبدالرزاق داوود همچنین تصریح کرد: همکاری‌های ایران و پاکستان به پیشبرد هرچه بیشتر اتصال منطقه‌ای کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم مراودات دو کشور هرچه بیشتر افزایش یابد، گفت: نه تنها برای دو کشور بلکه برای منطقه و در راستای صلح جهانی باید باهم همکاری کنیم.

شایان ذکر است اختتامیه نهمین نشست کمیته مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران با پاکستان امروز شنبه با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری و جمعی از مسئولان دولتی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.

گفتنی است در پایان این نشست سه موافقتنامه شامل نتایج اجلاس نهم، همکاری های نمایشگاهی و اتاق تهاتر میان طرف ایرانی و پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز