مدیرتعالی شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد:
شرکت گاز استان اصفهان؛ پیشرو در زمینه استقرار نظامهای نوین مدیریتی
توجه روز افزون به افزایش تجربه و آگاهی در زمینه مباحث، تجزیه و تحلیل و ارزیابی عملکرد و توسعه چرخه بهبود مستمر با بهرهگیری از روشهای متفاوت از استراتژیهای مهم شرکت گاز استان اصفهان است.
مدیرتعالی شرکت گاز استان اصفهان گفت: شناخت صحیح از وضع موجود، محیط بیرونی سازمان و توانائیها و ضعفهای درونی سازمان به عنوان اصولی ضروری و انکارناپذیر در مدیریت و بهبود مستمر سازمان مطرح هستند. در این مسیر تعیین شاخصهائی که در دسترس مدیران قرار گیرند و نمایانگر ضعفها و قوتهای سازمان باشند، بسیار مهم و اثربخش خواهد بود.
حیدرعلی گوگردچیان خاطرنشان ساخت: به منظور به روز بودن در عرصههای مختلف، بکارگیری نظامها، علوم و سیستمهای نوین مدیریتی بر اساس اصل دانش محوری بوده و همین امر موجب شده به عنوان یکی از نخستین شرکتهای گاز استانی همواره در زمینه استقرار نظامهای نوین مدیریتی، پیش رو و صاحب نام باشیم.
وی توجه روز افزون شرکت گاز استان اصفهان، به افزایش تجربه و آگاهی در زمینه مباحثتجزیه و تحلیل و ارزیابی عملکرد و توسعه چرخه بهبود مستمر با بهره گیری از روشهای متفاوت را یکی از استراتژیهای مهم شرکت خواند و اظهار داشت: این شرکت از سال ۸۳ نسبت به ارزیابی، مقایسه و بهبود عملکرد خود با سایر شرکتها اقدام کرده و با کسب رتبههای خوب و عالی در جهت ارتقاء عملکرد خود تلاش داشته است.
گوگردچیان تاکید کرد: به منظور اطمینان از اجرای موثر این سیستمها و موفقیت در دستیابی به اهداف تعیین شده به صورتی نظاممند و شفاف، کلیه فرآیندها و برنامههای اجرا یی، طی دورههای مختلف مورد نظارت وارزیابی قرار میگیرند.
وی با اشاره به استقرار مدل جامع ارزیابی عملکرد(EFQM) در سال ۸۷ و برگزاری دورههای آموزشی متناسب با آن برای کارشناسان ارشد و مدیران شرکت وهمچنین بکارگیری مشاوران متخصص تصریح کرد: در این راستا ۵ کمیته خود ارزیابی تشکیل و اقدامات اصلاحی و پروژههای بهبود پیشنهادی استخراج و در دستور کار واحدهای مختلف شرکت قرار گرفت.
مدیرتعالی شرکت گاز استان اصفهان اذعان داشت: نتاج بدست آمده از حضور این شرکت در جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی کسب گواهی تعهد به تعالی در سال ۸۷، تقدیر نامه دو ستاره تعالی در سال ۸۸ و ۹۰ بوده و در ادامه با هدف حضور در جایزه ملی کیفیت ایران موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره در سال ۹۲ شده است.
وی بیان داشت: سطوح کیفیتی مطرح شده در راستای شناسائی و معرفی سازمانهای سرآمد و متعالی فعالیت میکنند و با انجام ارزیابی از سازمانها و شرکتها، نقاط قوت و موارد قابل بهبود را در راستای پیاده سازی مدل، در اختیار سازمانها قرار میدهند.