مدیرکل حمل و نقل جادهای استان خبرداد:
آغاز اجرای طرح ارتقاء کیفیت راهداری در هرمزگان/ رضایت مردم از کیفیت راهها هدف طرح
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اجرای طرحی جهت ارتقای کیفیت راهداری خبر داد.
بهگزارش ایلنا از بندرعباس، یوسف عابدینی گفت: با اجرای این طرح، نواقص و مشکلات جادهای به صورت روزانه از طریق گشتهای راهداری و ترابری در اختیار روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستانها قرار میگیرد و همکاران ما در ادارات شهرستانها ضمن پایش و ارزیابی اطلاعات جمع آوری شده نسبت به رفع موارد مشاهده و ثبت شده تا حصول نتیجه اقدام خواهند کرد.
وی تاکید کرد: حضور راهداران با تجهیزات اولیه و لباس فرم باعث میشود فعالیت های فردی و گروهی با هدف و برنامه مشخص انجام شود و رعایت این موضوع افزایش کیفیت ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.
این مقام مسئول با اشاره به دستاوردهای طرح واکنش سریع که با اهتمام جدی و به صورت ویژه در راه های شریانی در حال انجام است، افزود: افزایش سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی مردم و کاربران جاده ای از مزایای این طرح است که کم کردن فاصله ارتباطی با مردم از طریق شماره 141 را در پی داشته است و موجب شده است نقایص موجود با سرعت بیشتری شناسایی و در کمترین زمان ممکن نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: با اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری، ارتقای کیفیت منظر و سیمای راهها به صورت ویژه در دستورکار قرار خواهد گرفت و با پاکسازی و نظافت حریم راهها و حذف و جایگزینی المان های زائد در راههای شریانی، موجب زیبا سازی بصری راه می شود و افزایش نشاط عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی مطرح کرد: بازرسی پل ها، آبروها و تنقیه یا تنظیم بستر آنها به صورت ویژه مد نظر است و این اقدام در دراز مدت منجر به افزایش عمر راه و ابنیه فنی می شود و می تواند در کاهش صدمات ناشی از سیل و همچنین کاهش ضرر و زیان به منابع عمومی موثر باشد.
عابدینی در پایان هدف از اجرای این طرح را رضایت مردم از کیفیت راهها بیان کرد و گفت: تمام تلاش ما و همکارانمان در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این است که با حرکت جهادی و افزایش کیفیت نسبت به گذشته، خدماتی مطلوب تر و به مردم شریف هرمزگان ارائه دهیم.