خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

700 دستیار در بیمارستان های علوم پرشکی مشغول به ارائه خدمت هستند

700 دستیار در بیمارستان های علوم پرشکی مشغول به ارائه خدمت هستند
کد خبر : ۹۰۷۲۵۱

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تنها دانشگاهی است که آموزش حضوری در آن ادامه دارد و هم اکنون ۷۰۰ دستیار دوشادوش دیگر اساتید به ارائه خدمت و آموزش مشغولند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست مجازی روز معلم گفت: این روزها که دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد، به عنوان دانشگاه نسل چهارم پاسخگوی نیازهای اجتماعی است و حتی یک گام فراتر از دانشگاه نسل چهارم، الهام بخش مفاهیمی هچون ایثار و فداکاری است که پزشکان و پرستاران عزیز به عینه آن را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: پزشکان و پرستاران و دیگر نیروهای کادر بهداشت و درمانی که با دردهای مردم دست و پنجه نرم می کنند و در جهت کاهش آلام آنان دلسوزانه تلاش می کنند.

خزایی بیان کرد: در بحران شیوع ویروس کرونا اعضای هیات علمی بالینی این دانشگاه در خط مقدم مبارزه با کرونا در مراکز درمانی و اعضای هیات علمی پایه نیز در جبهه ای دیگر در تولید مواد ضد عفونی و تولید محتواهای آموزشی پیشتاز بودند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تنها دانشگاهی است که آموزش حضوری در آن ادامه دارد و هم اکنون ۷۰۰ دستیار دوشادوش دیگر اساتید  به ارائه خدمت و آموزش مشغولند در این دانشگاه تا به امروز ۳۰۰۰ محتوای‌ آموزشی مجازی طراحی و ارائه شده است.

به گفته خزایی یکی از مهمترین شاخص‌های دانشگاه، جذب دانشجوی خارجی و بین المللی است، هم اکنون ۴۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند که بعد از دانشگاه تهران دومین دانشگاه کشور هستیم.

وی افزود: راه اندازی دانشکده توانبخشی از دیگر موفقیت‌های دانشگاه در سال گذشته بود که توانست با تلاش و پیگیری بسیار موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت را راه اندازی این دانشکده دریافت کند که برای ادامه این مسیر و رفع مشکلات موجود نیازمند فراهم ساختن زیر ساخت‌ها و توسعه فضای فیزیکی هستیم تا بتوانیم در سال آتی شاهد پذیرش دانشجو در رشته های مختلف این دانشکده باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز