خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان:

بیش از 500 نفر در صنایع دانش بنیان قزوین شاغل شدند

بیش از 500 نفر  در صنایع دانش بنیان قزوین شاغل شدند
کد خبر : ۸۵۴۲۸۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از اشتغالزایی برای ۵۵۴ نفر توسط صنایع دانش بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: شهرک های صنعتی لیا و کاسپین به ترتیب با ۸ و ۶ واحد دارای بیشترین صنایع دانش بنیان در بین شهرک های صنعتی استان قزوین هستند که برای 554 نفر توانسته اند اشتغال ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین افزود: نرم افزارهای کامپیوتری، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته صنعتی، وسایل کنترل تردد انسان، فن آوری اطلاعات و نرم افزارهای صنعت بانکی، انواع فیلترهای فرآورده های دارویی، زئولایت، مواد موثره دارو و انواع لامپ های روشنایی از جمله تولیدات شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به شمار می رود.

خانپور یادآور شد: ۲۸ واحد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین نیز مستعد دانش بنیان شدن هستند و مراحل ثبت آنها در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: در واحدهای تولیدی مستعد دانش بنیان شدن نیز بیش از ۱۵۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال دارند.

این مسئول ادامه داد: شرکت های دانش بنیان با اتکا به خلاقیت و نیروی فکر گروهی به خلق ایده و تولید محصول می پردازند و کسب و کارهای مربوط به آنها تقریبا سابقه قبلی ندارند.

یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی در استان قزوین وجود دارد و هزار واحد تولیدی در این مناطق  دارای پروانه بهره برداری هستند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز