خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین در مراسم معارفه گروسی :

نباید جو آرام تشکلات کارگری قزوین به هم بخورد

نباید جو آرام تشکلات کارگری قزوین به هم بخورد
کد خبر : ۸۵۳۵۷۵

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: حقوق کارگران و بازنشستگان باید بر اساس تورم واقعی باشد تا این خانواده بزرگ بیش از این شرمنده خانواده خود نشوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیدعلی کریمی در جلسه معارفه مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: مدیر کل قبلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین طی25 سال مدیریت، خدمات شایانی داشتند که فعالیت خود را از سمت بازرسی آغاز کرده، در معاونت سمت گرفتند و سپس بر مسند مدیر کلی نشستند.

وی افزود: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در کمیته ها همکاری لازم را داشتند که می‌طلبید حداقل یک نیم روز برای تقدیر از ایشان وقت گذاشته می شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین ضمن ابراز خرسندی از ارتقای بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: ایشان یک انسان کامل، متعهد و تخصص بود و  تعامل خوبی با تشکلات کارگری و کارفرمایی داشت.

کریمی با اشاره به فعالیت ۲۵ ساله رضا گروسی سرپرست جدید تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در مشاغل مختلف بیان کرد: به  وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی گفتیم فردی نباید برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین روی کار آید که جو آرام استان را در تشکلات کارگری و کارفرمایی به هم بزند که امیدواریم سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین این موضوع را حفظ و رعایت کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با اشاره به اجرای طرح معیشتی افزود: خانواده بزرگ کارگران و بازنشستگان تهی هستند و به 20 درصد خانواده آنها بسته معیشتی تعلق نگرفته است.

کریمی اظهار امیدواری کرد: حقوق امسال بر اساس تورم واقعی باشد و انتظار داریم مسئولان، خانواده کارگران و بازنشستگان را  بیش از این شرمنده خانواده خود نکنند تا با حقوق کارگری و بازنشستگی با تورم افسار گسیخته زندگی نکنند.

وی افزود: در خصوص همسان سازی حقوق کارمندان درخواست شده امسال نمایندگان در بودجه امسال آن را لحاظ کرده و طلب سازمان تامین اجتماعی  از دولت بگیرند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز