خبرگزاری کار ایران

در نشست امضا تفاهمنامه شورای شهر با (IAA)؛

تاکید استاندار یزد بر پرهیز از آموزش‌های‌غیرکاربردی در ارگان‌های دولتی

تاکید استاندار یزد بر پرهیز از آموزش‌های‌غیرکاربردی در ارگان‌های دولتی
کد خبر : ۸۰۸۹۳۵

استاندار یزد در نشستی که با هدف امضاء تفاهمنامه همکاری بین شهرداری و شورای شهر یزد با سازمان جهانی تبلیغات(IAA) برگزار شد، بر ضرورت پرهیز از آموزش‌های ویترینی و غیرکاربردی در سیستم اداری استان ‌تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در نشستی که با هدف امضاء تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد با سازمان جهانی تبلیغات (IAA)  با ابراز خرسندی نسبت به انعقاد این تفاهم‌نامه به‌عنوان اتفاقی مثبت برای نیاز شهر یزد، گفت: خوشبختانه در یزد ظرفیت‌های مناسبی را در اختیار داریم اما متاسفانه این ظرفیت‌ها به خوبی معرفی نشده و مورد استفاده قرار نگرفته است.

"طالبی" با اشاره به ضرورت‌ها و دلایل امضاء این تفاهم‌نامه در جهت استفاده از ظرفیت‌های یزد، افزود: دلایل عدم استفاده از این ظرفیت‌ها مربوط به خلاءهایی است که ما در برنامه‌‎های اجرایی داریم.

استاندار یزد با ابراز خرسندی از مفاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: نقش سازمان جهانی تبلیغات در این تفاهم‌نامه فراتر از همکاری مشاوره‌‎ ‌ای است و بعضی از نیازهای ضروری ما در حوزه آموزشی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده برای مدیران شهرداری در این تفاهم‌نامه را نکته ای مهم و ارزشمند دانست.

"طالبی" در همین رابطه تصریح کرد: آموزش‌ها در سیستم اداری بعضا آموزش‌های ویترینی و غیرکاربردی شده و بعد از بسیاری از این دوره‌های آموزشی اتفاق خاصی نمی‌افتد اما خوشبختانه اینجا دوره‌هایی پیش بینی شده که می‌توانیم امیدوار باشیم در جهت‌گیری و نوع نگرش فعالیت‌های کاری مدیران شهرداری و همکاری با شورای اسلامی شهر تاثیر مناسبی داشته باشد.

استاندار یزد همچنین با اشاره به فعالیت‌های سازمان جهانی تبلیغات (IAA) گفت: این سازمان ظرفیتهای خوبی در حوزه‌های تحقیقاتی و مشاوره‌ ای دارد که این امر می‌تواند در خدمت شورای اسلامی و شهرداری یزد قرار بگیرد.

وی افزود: امیدواریم این همکاری‌ها به صورت عملیاتی دنبال شود و در کوتاه مدت آثار و نتایج چنین همکاری‌ در معرض دید عموم مردم  قرار گیرد.

"طالبی" با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت شهرداری در اجرای برنامه های خود، گفت: مطمئناً موفقیت شهرداری موفقیت استانداری است و مجموعه استانداری یزد آمادگی هرگونه همکاری با شهرداری را دارد.

استاندار یزد همچنین در پایان سخنان خود با تشکر از رویکرد مدیران شهرداری که فراتر از وظایف و عملکردشان نسبت به شهر یزد است، عنوان کرد: رویکرد مدیران شهرداری در این تفاهم‌نامه دارای ابعاد فراشهری و فراشهرستانی است که می‌تواند برای کل استان و موضوعات مختلفی که در حیطه وظایف و مسئولیت سایر ارگان‌هاست، مفید فایده واقع گردد.

در این نشست تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد با سازمان جهانی تبلیغات (IAA) با هدف ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی شهر میراث جهانی یزد امضاء شد.

گفتنی است در حال حاضر دفاتر این سازمان در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت دارد  و اکثر انجمن ها، اتحادیه ها، فدراسیون ها و سازمان ها و نهادهای بین المللی حوزه بازارسازی، بازاریابی، تبلیغات و رسانه در سطوح ملی، منطقه ای، قاره ای و بین المللی عضو این سازمان هستند و دفتر نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۱۴ بر مبنای قوانین موضوعه داخلی و بین المللی تاسیس شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز