خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی  استان البرز:

فعالیت زندان‌های استان البرز در حوزه کتابخوانی شایسته تقدیر است

کد خبر : ۶۱۷۶۸۹

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز از کتابخانه های مرکزی در زندان‌های فردیس و کرج بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: خرید کتب و تجهیز کتابخانه‌های زندان با موضوعات دفاع مقدس در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته و سال گذشته بیش از ۴۰ عنوان کتاب با این موضوعات به زندان‌ها ارسال شده است.

جبار باقری حضور فعال در جشنواره کتابخوانی رضوی، عقدتفاهم‌نامه با معاونت فرهنگی دادگستری کل استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی در مناسبت‌های مختلف و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب را از دیگر اقدامات اداره کل زندان‌ها در سال گذشته عنوان کرد.

وی مهمترین نیاز کتابخانه زندان را کتب جدید دانست و خواستار کمک اداره کل کتابخانه‌ها در نوسازی و بروزرسانی کتب کتابخانه‌های زندان‌های استان شد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز نیز در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه زندان‌ها جزو اولویت‌های کاری این اداره کلاست لذا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم کتابخانه زندان‌ها را مجهز و بروز کنیم.

سعید برزگری همچنین اعلام کرد: سال‌جاری برنامه‌هایی مانند نشست کتابخوان را هم در زندان‌ها برگزار خواهیم کرد.

در پایان این دیدار مدیران و کارشناسان دو اداره کل از کتابخانه‌های مرکزی ندامتگاه فردیس و ندامتگاه مرکزی کرج بازدید کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز