پیشنهاد نماینده مجلس برای تشکیل کمیته حل مشکل چای /چای ایرانی از نظر تبلیغات مظلوم مانده است
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: چای ایرانی از نظر تبلیغات مظلوم مانده است و عرضه کنندگان این محصول باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر کارخانه دار، چایکار و مسئولان متفرق شوند و هر کسی حرف خودش را بزند کار مثبتی به ثمر نخواهد رسید افزود: بهترین راه تشکیل کارگروه از بین کارخانهداران است.
وی پیشنهاد تشکیل یک تعاونی پنج نفره از میان کارخانه داران را عنوان کرد و افزود: افرادی که انتخاب می شوند فرصت مشورت دارند و می توانند راهکار واحد خود در خصوص حل مشکل چای را در جلسه آینده عنوان کنند.
لاهوتی با اشاره به اینکه چای ایرانی از نظر تبلیغات مظلوم مانده است تصریح کرد: تبلیغات از نظر روانی بسیار تاثیرگذار است و عرضه کنندگان این محصول باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.
لاهوتی خاطرنشان کرد: صدا و سیما می تواند با ساخت و نمایش مستندهای تصویری در قالب برنامه های متنوع و تیزرهای جذاب تبلیغاتی اهرمی قوی جهت ایجاد افزایش تقاضا برای خرید چای ایرانی و عدم استقبال از خرید چای خارجی باشد.
وی تصریح کرد: چای خارجی دارای اسانس غیر بهداشتی و مضر است و زمانی که خودمان تولید کننده چای مرغوب و درجه یک هستیم نباید از چای خارجی استفاده کنیم.
در پایان این جلسه که با حضور فرمانده انتظامی، اعضای شورای تامین، رئیس اداره چای، کارخانه داران، سهامداران تعاونی چای و همچنین فرماندار لنگرود برگزار شد، 5 کارخانه دار به عنوان کارگروه بررسی مشکلات کارخانه داران و تهیه گزارش در این خصوص انتخاب شدند.