خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد نماینده مجلس برای تشکیل کمیته حل مشکل چای /چای ایرانی از نظر تبلیغات مظلوم مانده است

پیشنهاد نماینده مجلس برای تشکیل کمیته حل مشکل چای  /چای ایرانی از نظر تبلیغات مظلوم مانده است
کد خبر : ۵۱۱۲۰۴

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: چای ایرانی از نظر تبلیغات مظلوم مانده است و عرضه کنندگان این محصول باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، مهرداد بائوج لاهوتی  در جلسه بررسی مشکلات چایکاران و کارخانجات چایسازی که در کارخانه دامنه روستای لیسه‌رود بخش کومله شهرستان لنگرود برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تلاش های صورت گرفته و کارهای در دست انجام در آینده شاهد پیشرفت صنعت چای خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر کارخانه دار، چایکار و مسئولان متفرق شوند و هر کسی حرف خودش را بزند کار مثبتی به ثمر نخواهد رسید افزود: بهترین راه تشکیل کارگروه از بین کارخانه‌داران است.

وی پیشنهاد تشکیل یک تعاونی پنج نفره از میان کارخانه داران را عنوان کرد و افزود: افرادی که انتخاب می شوند فرصت مشورت دارند و می توانند راهکار واحد خود در خصوص حل مشکل چای را در جلسه آینده عنوان کنند.

لاهوتی با اشاره به اینکه چای ایرانی از نظر تبلیغات مظلوم مانده است تصریح کرد: تبلیغات از نظر روانی بسیار تاثیرگذار است و عرضه کنندگان این محصول باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

لاهوتی خاطرنشان کرد: صدا و سیما می تواند با ساخت و نمایش مستندهای تصویری در قالب برنامه های متنوع و تیزرهای جذاب تبلیغاتی اهرمی قوی جهت ایجاد افزایش تقاضا برای خرید چای ایرانی و عدم استقبال از خرید چای خارجی باشد.

وی تصریح کرد: چای خارجی دارای اسانس غیر بهداشتی و مضر است و زمانی که خودمان تولید کننده چای مرغوب و درجه یک هستیم نباید از چای خارجی استفاده کنیم.

در پایان این جلسه که با حضور فرمانده انتظامی، اعضای شورای تامین، رئیس اداره چای، کارخانه داران، سهامداران تعاونی چای و همچنین فرماندار لنگرود برگزار شد، 5 کارخانه دار به عنوان کارگروه بررسی مشکلات کارخانه داران و تهیه گزارش در این خصوص انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز