خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات بیماران خاص

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات بیماران خاص
کد خبر : ۳۷۶۹۳۳

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران امر باید بگونه ای تلاش و برنامه‌ریزی کنند تا مشکلات بیماران خاص به هر نحو ممکن کاهش یافته و مرتفع شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: "بیماران به جز درد بیماری مشکل دیگری نباید داشته باشند" افزود: این فرمایش، وظیفه همه ما را به عنوان مسئولان استان سنگین تر از قبل می کند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا به هر طریق ممکن این فرمایش گهربار رهبر معظم انقلاب شکل اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد و در عمل منجر به حل مشکلات موجود در این زمینه شود.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر خدمات و اقدامات بسیار خوبی در زمینه بیمه ای و ارائه خدمات پزشکی از سوی دولت تدبیر و امید انجام شده است، گفت:برغم این اقدامات ، هنوز مشکلات فراوانی در این زمینه در استان داریم که باید برای رفع آنها چاره اندیشی لازم و مناسب صورت گیرد.

مقام عالی دولت در استان ،خاطرنشان ساخت: خوشبختانه وجود فرهنگ نوع دوستی و توجه به هم‌نوع و انسان دوستی که در ایرانیان و خصوصاً اهالی با فرهنگ این استان وجود دارد، زمینه های بسیار خوبی برای توجه به بیماران خاص ایجاد کرده که باید به عنوان یک فرصت از آن استفاده شود.

خدمتگزار ، بر استفاده از ظرفیت های آستان قدس رضوی در راستای تحت پوشش قرار دادن بیماران خاص و افرادی که از تمکن مالی مناسب برخوردار نیستند اشاره کرد و ادامه داد :مسئولان باید در یک برنامه ریزی مناسب و زمان بندی شده از ظرفیت های خیرین، نیک اندیشان و کسانی که آماده خدمت در این زمینه هستند به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی خاطر نشان ساخت :در حال حاضر پزشکان، متخصصان و پرستاران زیادی هستند که آماده ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان خصوصاً در مناطق محروم هستند که این فعالیت ها و افراد باید ساماندهی شده و در قالب مشخص مورد استفاده قرار گیرند.

وی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را مسئول جمع بندی و تدوین پیشنهادات دستگاه های ذی ربط در این زمینه دانست و تصریح کرد: این پیشنهادات باید در قالب یک بسته خدمتی تهیه و به جلسه بعدی کارگروه ارائه تا اقدامات و پیگیری هایی که مقرر است در استان و در مرکز کشور صورت گیرد بر اساس آن به انجام برسد.

این گزارش حاکیست؛ در این جلسه هر یک از اعضای این کارگروه به ارائه نقطه نظرات ،پیشنهادات و مشکلات موجود در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز