باید زمینه رشد برندهای ورزشی در کشور فراهم شود
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برندهای ورزشی نقش انکار ناپذیری در انتقال مفاهیم فرهنگی جامعه دارند، گفت: باید زمینه رشد برندهای ورزشی در کشور فراهم شود.
به گزارش ایلنا، عبدالحمید احمدی که امروز در نخستین همایش ملی برند در ورزش سخن میگفت،افزود: تقریبا بیش از 100 سال از تاریخ شروع ورزش در ایران میگذرد ولی تازه به این همایش رسیدهایم و این موضوع جای قدردانی و سپاس دارد که دانشگاه فردوسی مبدا این همایش بوده است.
وی با اشاره به اینکه استقرار یک دبیرخانه دائمی برای این همایش بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: قطعا در سالهای آینده میتوان زمینه رشد و توسعه برند در کشور را فراهم کرد.
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: باید بررسی کنیم که آیا از ظرفیت ورزش در حوزه برندسازی استفاده کردهایم و آیا وضعیت برند در کشور مناسب است یا خیر؟ و جامعه ورزش چه نقشی را در ایجاد یک تصویر شفاف از جامعه و برند ایفا میکنند؟
احمدی رویکرد وزارت ورزش و جوانان را در حوزه برندسازی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: ورزش و جوانان از توسعه ورزش در عرصههای مختلف علمی به ویژه در حوزه مباحث علمی حمایت میکند.
وی با اشاره به اینکه آیا توانستهایم با ورزش ارزشهای مثبتی را در جامعه ایفا کنیم، خاطرنشان کرد: باید بررسی کرد که برندهای ورزشی آیا مسیر تربیتی و فرهنگی خود را به درستی طی کردهاند یا خیر؟
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: اگر برای ارتقاء برند ورزش کاری انجام نمیدهیم حداقل در جهت افت برندهای ورزشی کاری انجام ندهیم.
وی یادآور شد: این همایش یک حرکت بسیار ارزشمند است و قطعا نتایج این همایش میتواند در اختیار قسمتهای مختلف ورزش قرار بگیرد.
نخستین همایش ملی برند در ورزش با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و برخی از کارشناسان در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.