خبرگزاری کار ایران

دادستان‌کرمان خبر داد:

انهدام باند مخوف و سازمان‌یافته در کرمان

انهدام باند مخوف و سازمان‌یافته در کرمان
کد خبر : ۳۲۳۲۱۹

دادستان عمومی‌وانقلاب مرکز استان‌کرمان گفت: باند مخوف و سازمان‌یافته پس از 5 ماه کار شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان منهدم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر افزود: تمامی اعضای این باند مخوف و پیچیده در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و دستگیر شده‌اند.

این مقام ارشد قضائی استان‌کرمان عنوان داشت: به دنبال اقدام تهدیدآمیز و به آتش‌کشیدن خودروی یکی از پزشکان متخصص کرمان در دو مرحله مجزا و همچنین تصمیم به قتل نامبرده از طریق ایراد صدمه شدید بصورت  ایجاد تصادف عمدی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ضاربان با برنامه‌ریزی قبلی با یک دستگاه ماشین فاقد پلاک با سرعت بالا و به قصد قتل ایشان را زیر گرفته و متواری شده بودند که خوشبختانه مضروب در این حادثه از مرگ نجات پیدا می‌کند.

 سالاری گفت: با توجه به دلهره به وجود آمده در جامعه‌پزشکی، مقابله و برخورد با مجرمین در دستور کار دستگاه‌قضائی قرار گرفت و پیگیری این پرونده به اداره‌کل اطلاعات کرمان واگذار و پس از جمع‌آوری اطلاعات، متهمین شناسایی و طی یک عملیات گسترده  ۵ نفر از متهمین در سه خانه امن و مجهز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۱۵ دستگاه خودروی مسروقه و میلیاردها ریال اموال مسروقه از اماکن مورد استفاده متهمین کشف و توقیف شد.

دادستان مرکز استان اعلام کرد: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات‌مامورین وزارت‌اطلاعات مشخص شد متهمان دستگیر شده علاوه بر موارد مذکور اقدامات مجرمانه‌ای از قبیل  آدم‌ربایی به قصد انتقام، تهدید و ایراد ضرب و جرح، گروگان‌گیری و قتل، جعل و استفاده از سند مجعول، جعل عنوان ماموران نظامی و انتظامی و ماموران دولتی و حمل و نگهداری سلاح‌جنگی غیرمجاز و افشانه‌های غیرمجاز و بیسیم‌­های نظامی نیز مرتکب شده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز