خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه خبر داد

کاهش 100 میلیاردی بدهی‌های شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه از کاهش 100 میلیاردی بدهی های شهرداری این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، یکصد وهشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه به ریاست کیومرث احمدی و با حضور شهردار این شهر  در خصوص ارائه گزارش عملکرد چهار ماهه شهردار برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد خود طی چهار ماه مدیریتش، از ارتقا پرسنل غیر رسمی بالای پنج سال سابقه کار در شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: متاسفانه از 5 هزار نیروی مشغول به کار در شهرداری تنها 108 نفر رسمی هستند و این فاجعه است لذا باید سازو کاری فراهم شود تا تعداد کثیری از این افراد رسمی شوند و شهرداری را در پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری حمایت کنند.

عبدالرضا شعبانی، رسیدگی به وضعیت نیروهای پیمانی و قراردادی و... در شهرداری کرمانشاه را سبب جهش روحی  و به تبع آن افزایش کارآمدی و توان دانست و تأکید کرد: پرسنلی که رضایت شغلی در سطح بالایی دارند نسبت به شغل و کار خود نگرشی مثبت خواهند داشت و این موضوع بهره‌وری افراد در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت مناسب را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ظرف سه ماه آینده به مشکلات نیروهای غیررسمی در شهرداری کرمانشاه و تعیین تکلیف وضعیت کاری آن‌ها اعم از نیروهای قراردادی و پیمانی رسیدگی خواهم کرد.

شهردار کرمانشاه گفت: شورا باید تلاش کند تا پرسنل واجد شرایط شهرداری تعیین تکلیف شوند و لذا در نظر دارم پرسنل واجد شرایط بالای 5 سال سابقه کار در شهرداری  را یک درجه ارتقا دهم.

شهردار کرمانشاه درباره انتصابات و جابه جایی های اخیر  در بدنه شهرداری، گفت: بنده بر اساس اختیارات قانونی ام اقدام به انتصاب کرده ام چراکه قانون به بنده اختیار انتصاب مدیران در بدنه شهرداری را داده است و انتصابات من نیز تنها به خاطر پیشبرد کارها است و در عمده انتصابات تحقیق و پرس و جو از طرف مقابل را بر مبنای توانمندی و تخصص مد نظر قرار دادم.

وی ادامه داد: من در انتصابات شهرداری تنها از قدرت قانونی خود استفاده می‌کنم و در مجموع رضایتمندی مردم را در نظر دارم. 

شعبانی، گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهرداری در راستای تعامل سازنده با نمایندگان شورای اسلامی شهر بنا شده است تا بتوانیم با بهترین کیفیت به توسعه شهر و خدمت به شهروندان درفضایی سرشار از همدلی وظایفمان را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شورا باید بر اساس قانون شرع جمهوری اسلامی ایران از من حمایت کند و همانگونه که در روز اول شروع به کار هم گفتم، در تصمیم‌گیری‌ها قاطع عمل خواهم کرد و هیچ نیروی خارجی در انتصابات شهرداری به من دستور نداده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به کاهش 100 میلیاردی بدهی‌های شهرداری با مساعدت و ضمانت دولت ادامه داد: من پاسخگوی شورا هستم و شورا نیز باید پاسخگوی مردم باشد.

وی در پایان در خصوص رعایت عدالت از سوی شهرداری کرمانشاه برای پرداخت جریمه های ماده صد، گفت: من میان ارباب ‌رجوع تبعیض قائل نخواهم شد و همچنین در پرداخت‌های پیمانکاران  عدالت را همچنان سرلوحه کار خود قرار داده ام.

کد خبر : ۳۲۱۰۳۱