خبرگزاری کار ایران

قاضی دیوان عدالت کشور در گفت‌وگو با ایلنا

آمار بالای طلاق در کرمانشاه ناشی از اقتصاد بیمار و نبود امنیت شغلی‌ست

رییس شعبه ۳۷ دیوان عدالت اداری کشور گفت: اگر می‌بینیم که آمار طلاق بالاست و یا اینکه سن تجرد در کرمانشاه روز به روز بالا‌تر می‌رود این را باید از ناشی از اقتصاد بیمار و عدم امنیت شغلی و مالی جوانان این خطه دانست.

حمید چاوشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه به برخی از مشکلات اقتصادی در این استان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین خواسته جوانان استان به ویژه قشر تحصیل کرده آن اشتغال است پس این امر باعث می‌شود که رفع مشکلات و گره‌های اقتصادی سرلوحه برنامه مدیران ارشد و اجرایی در دولت یازدهم باشد.

رییس شعبه ۳۷ دیوان عدالت اداری کشور بیان کرد: البته نباید از این مهم دور شویم که مردم خود می‌دادند که مشکل اصلی آن‌ها اقتصاد بیمار کنونی است، پس مسئولان باید به دنبال راهکار عملی و کاربردی برای از میان برداشتن این معضل که ناهنجاری‌های دیگری دنبال خود دارد، باشند.

وی افزود: ارائه راهکارهای کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع مشکل اقتصاد و اشتغال کرمانشاه و نیز توجه به ظرفیت‌های آن دو عامل و کار کلیدی برای از میان برداشتن این مهم است.

چاوشی تاکید کرد: سالیان سال است که مسئولان به کرار از مشکلات اقتصادی خبر می‌دهند ولی تاکنون به صورت عملی و کاربردی کسی از مدیران به معنای واقعی کلمه در مقابل این معضل مهم قرار نگرفته است که این امر باعث شده که عدم اشتغال و اقتصاد ضعیف به بیماری مزمن استان کرمانشاه تبدیل شود.

این قاضی دیوان عدالت اداری کشوری گفت: اگر می‌بینیم که آمار طلاق بالاست و یا اینکه سن تجرد در کرمانشاه روز به روز بالا‌تر می‌رود این را باید از ناشی از اقتصاد بیمار و عدم امنیت شغلی و مالی جوانان این خطه دانست.

رییس شعبه ۳۷ دیوان عدالت اداری کشور بیان داشت: همین موضوعات باعث می‌شود که نتوانیم راهکار درستی برای برون رفت از این معضل ارائه دهیم و این خود می‌شود دور باطل برای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در استان کرمانشاه.

وی در پایان عنوان کرد: امید داریم که بتوانیم این معضل را در آینده نزدیک حل کنیم و بتوانیم کاری برای جوانان این خطه انجام داده باشیم و این خود نیازمند بسیج تمام استعداد‌ها و پتانسیل‌های این استان است.

کد خبر : ۳۰۴۳۳۵