200 نفر در سامانه 111 آماده دریافت درخواستهای مردمی هستند
استاندار کردستان گفت: در ایام حضور ریاست جمهوری در کردستان قطعا مردم خواستها و مطالباتی دارند که میتوانند با سامانه 111 و ارائه درخواستهای به حق خود آنها را دنبال کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان عبدالمحمد زاهدی افزود: در گذشته خواستهها و نظرات مردم از طریق نوشتن نامه و درخواستهای مکتوب انجام میشده و مردم برای پیگیری نامههای خود و با مراجعه به استانداری و دیگر دستگاههای اجرایی به زحمت میافتادند و معمولا برای رسیدگی به این درخواستها نیز محدودیتها و نارساییهایی وجود داشت.
استاندار کردستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید سعی شده تا در سفرهای ریاست محترم جمهوری سامانه 111 یا سامد جامعتر و سازمان یافتهتر عمل کرده و نقش بیشتری در ارتباط با مردم و رسیدگی به درخواستهای آنها داشته باشد تا مردم کمتر دچار زحمت شوند.
وی تصریح کرد: در این راستا با فراهم شدن این سامانه ارتباطی در این سفر مردم میتوانند در هر کجا و هر درخواست و نظراتی داشته باشند با سامانه 111 تماس میگیرند.
زاهدی اظهار کرد: ارتباط با این سامانه هزینه و زحمت مراجعه مستقیم و رفت و آمد را برای مردم در پی نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: این سامانه از ساعت 8 صبح روز شنبه سوم مردادماه سالجاری آغاز بکار خواهد کرد و تا یک روز پس از سفر نیز به کار خود ادامه خواهد داد و به صورت شبانهروزی در خدمت احاد جامعه خواهد بود.
استاندار کردستان ابراز کرد: سامانه 111 در استان کردستان به صورت فعال پاسخگوی درخواستهای مردم است و امیدواریم مردم فهیم استان پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی خطاب به مردم کردستان پیشنهاد کرد که مسائل مهم و تاثیرگذار در مسیر توسعه را مطرح کرده تا شرایط برای کاهش مشکلات اساسی استان بوجود آید زیرا این درخواستها جمعبندی شده و در نهایت در اختیار ریاست محترم جمهوری قرار خواهند گرفت.
زاهدی بیان کرد: در این سفر این سامانه به صورت سه شیفت و با بیش از 200 نفر در هر شیفت تا زمان خاتمه سفر و روزهای پس از نیز آن آماده دریافت درخواستهای مردم استان است.
وی متذکر شد که این سامانه بعد از سفر نیز و در طول سال فعال بوده و آماده دریافت نظرات و درخواستهای مردم کردستان است.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه امکان دریافت نامه نیز در این سفر وجود در ادامه سخنان خود گفت: دریافت نامه نیز وجود دارد و به نظر مردم احترام گذاشته شده و کرامت آنها نیز حفظ خواهد شد زیرا ممکن است فردی علاقهمند به نوشتن نامه باشد که این بستر وجود دارد.
وی گفت: مردم مطمئن باشند که ارتباط با سامانه بسیار بهتر از نوشتن نامه است و بطوری که در اسرع وقت و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و با دریافت کد رهگیری به درخواست آنها از طریق سامانه رسیدگی خواهد شد.