خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

زمین ورزشی به ورزشکاران بخش مارگون بویراحمد واگذار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری زمین ورزشی به ورزشکاران بخش مارگون شهرستان بویراحمد در آینده‌ای نه چندان دور خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " جهانبخش ایزدپور " شنبه در نشستی با مسوولان بخش مارگون شهرستان بویراحمد گفت: مهم‌ترین خواسته ورزشکاران این بخش تکمیل یک قطعه ورزشی زمین چمن مصنوعی به ابعاد 23 در 46 متر است.

وی اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره‌برداری این زمین را 500 میلیون تومان عنوان و اظهار کرد: تامین اعتبار در کمیته فنی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای کمک به هیات‌های ورزشی بخش مارگون بویراحمد جهت خرید اقلام ورزشی نیز 70 میلیونریال تخصیص داده شد.

ایزدپور از واگذاری 2 تخته میز تنیس روی میز به تنیس بازان بخش مارگون بویراحمد خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شنبه در دیدار با مسوولان بخش پاتاوه دنا نیز گفت: مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران این بخش مربوط به بهسازی چمن طبیعی استادیوم و روشنایی‌های آن است.

ایزدپور افزود: بررسی و تامین اعتبار موردنیاز این پروژه نیز در کمیته فنی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد.

وی گفت: یک میلیون تومان نیز برای انجام امورات روزمره به نمایندگی ورزش و جوانان بخش پاتاوه تخصیص داده شد.

کد خبر : ۲۸۸۲۶۰