خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

میدان امام، نیازمند مدیریت یکپارچه و پایدار است

میدان امام،  نیازمند مدیریت یکپارچه و پایدار است
کد خبر : ۲۷۰۷۶۱

استاندار اصفهان، بزرگ‌ترین نیاز فعلی میدان امام (ره) را مدیریت یکپارچه و پایدار اعلام کرد و افزود: تشکیل هیئت امنای میدان امام (ره) یک اتفاق مهم برای دستیابی به این امر است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور؛ در اولین جلسه هیئت امنای پایگاه جهانی میدان امام (ره) که با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد، گفت: در طول یک سال و نیم گذشته مدیریت استان بر این نتیجه رسید که گروهی از مسئولین اجرایی و فرهنگی باید در اداره این مجموعه عظیم و تاریخی حضور داشته باشند و تشکیل هیئت مدیره و مدیرعامل مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: حضور برخی سازمان‌های غیر دولتی نظیر فولاد مبارکه و ذوب آهن نیز در هیئت امنا می‌تواند از نظر پشتیبانی مالی حائز اهمیت باشد.

 وی با بیان اینکه بسیاری از امور در این میدان به دلیل مشخص نبودن متولی، اجرایی نشده است، اظهار امیدواری کرد که با ترکیب جدید از افراد فرهیختهٔ استان، امورات این میدان تاریخی پیش برود و با تصمیمات درست از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده شود.

 در این جلسه، استانداراصفهان به عنوان رئیس هیئت امنای پایگاه جهانی میدان تاریخی امام (ره) انتخاب شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز