مدیر عامل شرکت آبفا فارس :
تا پایان دی ماه تمام شهرها و روستاهای استان، تحت پوشش سامانه CRM قرار می گیرند
مدیر عامل شرکت آبفا فارس گفت: بهمحض آغاز مسئولیت در شرکت آب و فاضلاب استان و باتوجهبه اینکه تنها ١٩ شهرستان فارس تحت پوشش اقدامات فوریت محور مرکز ارتباط با مشتریان بود، الزام شد تا در کوتاهترین زمان ممکن کل استان تحت پوشش این مرکز قرار گیرد.
به گزارش ایلنا، علی شبانی در دیدار با مسئول مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که بهمنظور بازدید از مرکز پاسخگویی تلفنی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان فارس به این استان سفر کرده بود، بااشاره به گستردگی استان فارس و خدمترسانی به ۱۲۲ شهر و بالغبر ٢٢٠٠ روستا، گفت: باتوجهبه پیشرفت کار امیدواریم تا انتهای دیماه سالجاری این مهم محقق شود و تمامی اقدامات خدماتی و فوریت محور در سراسر استان برقرار شود.
مسئول مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت مهندسی آبفا کشور هم در همین رابطه اظهار کرد: با طراحی متدولوژی اختصاصی و بینش عملی و عینی میتوان تصمیمات هوشمندانهتر و سریعتری برای رفع مشکلات مردم پیرامون توزیع عادلانه آب و دفع فاضلاب گرفت.
مهدی سوری افزود: مطابق برنامهریزی صورت گرفته و نظر مساعد و همراه مدیرعامل شرکت آبفا فارس، طی ماهای آتی شاهد ارائه کلیه خدمات امور مشترکین و فوریت محور از سوی دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان استان فارس خواهیم بود.
سوری درخصوص بخش ثبت شکایات در مرکز تلفن ۱۲۲ نیز گفت: رسیدگی اثربخش و کارا به شکایات، باید منجر به بهبود فرآیندها و ارائه خدمات شود.
وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به موقع به شکایات میتواند تا ۷۰ درصد موجب ایجاد رضایت در افراد ناراضی و شاکی شود.
مسئول مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفا کشور اضافه کرد: دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) که با نام تجاری ۱۲۲ به صورت شبانهروزی خدمترسانی می کنند، ویترین شرکتها و دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات، اعتبار شرکتهای آب و فاضلاب است که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر در راستای ارائه خدمات مستمر به مردم دارند.