خبرگزاری کار ایران

آغاز بیمه محصولات کشاورزی در گیلان

آغاز بیمه محصولات کشاورزی در گیلان
کد خبر : ۱۵۴۷۹۶۰

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان گفت: کشاورزان گیلانی برای بیمه محصولات خود می‌توانند از امروز می‌توانند به ۷۷ مرکز بیمه‌ای در استان مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه گیلان ۴۰۰ هزار کشاورز دارد که می‌توانند محصولات خود را بیمه کنند، گفت: ۷۷ شرکت بیمه گذار و بانک کشاورزی از امروز آماده بیمه محصولات کشاورزی کشاورزان در استان هستند.

پیمان عبدالهی فر، با اشاره به اینکه باغداران مرکبات تا دی ماه فرصت دارند محصولات خود را بیمه کنند، گفت: دامداران، باغداران و استخر داران برای برخورداری از بیمه زارعی، باغی و دامی می‌توانند برای بیمه محصولات خود به دفاتر خدمات بیمه‌ای در شهرستان‌های مختلف گیلان یا شعب اصلی بانک کشاورزی مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: افرادی که برای نخستین بار برای بیمه گذاری اقدام می‌کنند، باید فتوکپی شناسنامه، کارت ملی، مدارک مربوط به زمین کشاورزی، چایکاری و سایر محصولات باغی، مدارک مربوط به دامداری برای دامداران یا زنبورداری برای زنبورداران را به همراه داشته باشند.
 
معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان همچنین افزود: افرادی که سال‌های گذشته محصولات کشاورزی خود را بیمه کرده بودند نیازی به ارایه مدارک ندارند، چون مدارک شان در بیمه گذاری‌های سال قبل در دسترس است و فقط با مراجعه به دفاتر خدمات بیمه‌ای یا شعب اصلی بانک کشاورزی درخواست شان را اعلام کنند.
 
عبدالهی فر با بیان اینکه گیلان ۲۰ شرکت بیمه گذار و ۵۷ شعبه بانک کشاورزی دارد گفت: پارسال ۴۲ هزار کشاورز در گیلان محصولاتشان را بیمه کرده بودند. 
 
برنج، چای، زیتون، پیله ابریشم، بادام زمینی، زیتون، فندق و مرکبات عمده‌ترین محصولات کشاورزی گیلان هستند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز