خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس در شورای اسلامی :

قطار توسعه و سازندگی در لرستان حتا ریل گذاری هم نشده است

قطار توسعه و سازندگی در لرستان حتا ریل گذاری هم نشده است
کد خبر : ۱۵۴۷۲۶۰

نماینده مردم خرم آباد در مجلس در شورای اسلامی گفت : قطار سازندگی در لرستان، حتی خط ریل آن هم ساخته نشده و در شأن مردم این استان نیست و متوقف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی هاشمی نیا روز پنجشنبه سوم آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه استانداران لرستان با اشاره به اصل ۴۸ قانون اساسی اظهار کرد: استان‌ها باید به تناسب و با توجه به ظرفیت‌هایشان توسعه پیدا کنند، اما استان لرستان با وجود اینکه از تمام نعمت‌ها برخوردار و اب فراوانی دارد، اما جوانان آن بیکار هستند. 

وی افزود: به عنوان نماینده مردم مدیونم که مشکلات لرستان را بازگو کنم، چراکه رتبه سوم بیکاری کشور را داریم و لرستان نباید اینگونه باشد. 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خط ریلی درود، خرم آباد، اندیمشک یکی از زیرساخت‌های ضروری استان است و تکمیل و بهره برداری از آن ضروری است. 

هاشمی نیا تصریح کرد: یکی از اشکالاتی که در استان ما وجود داشته و دارد، این است که دسته‌ها و گروه‌ها کار استان را انجام نمی‌دهند و انتظار داریم وفاق ملی که به آن به عنوان پدیده‌ای نوظهور اعتقاد داریم و در دوره‌های قبلی اجرا نشده بود، در لرستان پیاده شود. 

وی ادامه داد: اگر این انتظار انجام نشده و از ظرفیت‌های استان استفاده نشود، مطمئن باشید که همان روال سابق تکرار خواهد شد. 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: می‌طلبد مدیریت استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که از همه ظرفیت‌های استان به صورت علمی، تحقیقی و سیاسی بهره ببرد و آن وقت می‌توانیم بگوییم که استان ما توسعه پیدا می‌کند و گرنه با شعار کاری درست نمی‌شود. 

هاشمی نیا با بیان اینکه اراده مردم در دموکراسی متجلی می‌شود، افزود: اگر به این مهم توجه نکنیم یعنی نسبت به دموکراسی احترام قایل نیستیم و نسبت به آن بین حرف و عمل فاصله است. 

وی ادامه داد: از وزارت کشور انتظار می‌رود در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تلاش جدی و قابل تحسینی داشته باشد. 

به گزارش ایلنا، در این مراسم از ابوطالب شفقت تقدیر و سعید شاهرخی به‌عنوان استاندار جدید لرستان معارفه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز