خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله استان:

91 درصد مطالبات گندمکاران همدانی پرداخت شد

91 درصد مطالبات گندمکاران همدانی پرداخت شد
کد خبر : ۱۵۴۷۱۳۸

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان گفت: تاکنون ۱۱۳ هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال معادل ۹۱ درصد از مطالبات کشاورزان بابت خرید تضمینی گندم پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، حسین خوانساری افزود: ۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدانی بابت خرید تضمینی باقی مانده که بزودی پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: پرداخت مطالبات کشاورزان در کشور بر اساس زمان تحویل گندم است و به همین دلیل رقم پرداختی مطالبات به گندمکاران همدانی نسبت به سایر استان ها با کمی تاخیر انجام شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان یادآور شد: تاکنون ۷۰۶ هزار و ۱۱۵ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۱۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی، بیشترین میزان خرید تضمینی گندم در استان همدان را مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با ۱۷۰ هزار و ۱۰۹ تن عنوان کرد.

خوانساری یادآور شد: شهرستان های رزن و نهاوند به ترتیب با فروش ۱۵۰ هزار و ۵۹۴ تن و ۶۹ هزار و ۷۷۷ تن در رده های بعدی قرار دارند.

وی اظهار کرد: در شهرستان های همدان، ملایر و درگزین نیز به ترتیب ۵۸ هزار و ۷۳۸ تن، ۶۰ هزار و ۱۱۱ تن و ۴۶ هزار و ۱۷ تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان تصریح کرد: شهرستان بهار با ۴۱ هزار و ۲۴۹ تن، فامنین با ۳۰ هزار و ۱۱۱ تن و تویسرکان با ۱۴ هزار و ۵۳۱ تن در رده های بعدی خرید تضمینی گندم کشاورزان استان همدان قرار دارند.

وی یادآور شد: ۵۵ مرکز خرید تضمینی گندم، با ظرفیت بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم، مسوولیت خرید گندم از کشاورزان استان همدان را برعهده دارند.

خوانساری یادآور شد: سال گذشته مراکز خرید تضمینی استان همدان ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ تُن گندم مازاد از کشاورزان گندمکار استان خریداری کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز