خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبرداد؛

۱۶۸ مامور جهاد کشاورزی طرح سرشماری کشاورزی گلستان را انجام می دهند

۱۶۸ مامور جهاد  کشاورزی طرح سرشماری کشاورزی گلستان را انجام می دهند
کد خبر : ۱۵۴۶۳۷۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: در روز ۱۲ آبان سالجاری همزمان در کشور پنجمین دوره سرشماری بخش کشاورزی در گلستان اجرا می‌شود که در این طرح ۱۶۸ مامور جهاد به مناطق گلستان اعزام و انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، علیرضا نورانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پنجمین طرح سرشماری کشاورزی در کشور در روز ۱۲ آبان آغاز می شود و طرح سرشماری بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: همزمان در کشور این طرح در گلستان اجرا می شود که درمجموع بیش از ۵۰۰ نفر در طی ۴۵ روز کاری فشرده طرح سرشماری کشاورزی را انجام می دهند. از مردم استان می خواهیم که در این طرح حتما مشارکت داشته باشند و به سوالات ماموران جواب دهند‌.

وی افزود: گلستان یک استان کشاورزی است و حدود ۴۰ روز امنیت غذایی کشور را تامین می کند.تلاش ما این است که کار سرشماری کشاورزی در گلستان با دقت بسیار بالا انجام شود.

وی بیان کرد: فعالیت‌های نه‌گانه مشمول سرشماری عمومی کشاورزی شامل کشت گلخانه‌ای، پرورش آبزیان خوراکی،محصولات دائمی، پرورش دام سبک، و.... است.

وی گفت: خوشتبختانه با اقدمات انجام شده تمام تمهیدات طرح سرشماری عمومی کشاورزی در گلستان انجام شده است.از رسانه ها می خواهیم که در اجرای این طرح مهم درکنار ما باشند و به ما کمک کنند‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز