خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:

تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی به اصفهان بازگردند

تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی به اصفهان بازگردند
کد خبر : ۱۵۴۶۳۴۴

استاندار اصفهان گفت: با درنظر گرفتن مسائل زیست محیطی تلاش خواهیم کرد سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بازگردند همچنین انتظار می‌رود در مسائل اقتصادی و حوزه‌های مرتبط با معیشت مردم مدیران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد استاندار اصفهان صبح امروز (یکم آبان ماه) در سیصد و پنجاه و چهارمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: در مسائل مهم استان به خصوص مسائل اقتصادی به دنبال دستاوردسازی و گزارش‌‌گیری صرف نیستیم.

وی با اشاره به اینکه باید مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور داشته باشند، افزود: انتظار می‌رود در مسائل اقتصادی و حوزه‌هایی که مرتبط با معیشت مردم است مدیران مرتبط با عزم جدی وارد شوند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

استاندار اصفهان با تأکید بر تسهیل امور سرمایه‌گذاران در استان، ادامه داد: عملکرد مدیران باید به نحوی باشد که فعالان اقتصادی بدانند و باور داشته باشند که استانداری اصفهان پشتیبان و حامی فعالیت آنها است.

وی تصریح کرد: با درنظر گرفتن مسائل زیست محیطی تلاش خواهیم کرد سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بازگردند به همین دلیل مجموعه اقتصادی استان با دید وسیع و حمایت همه جانبه زمینه فعالیت فعالان اقتصادی را تسهیل و فراهم کنند.

جمالی‌نژاد خاطرنشان کرد: حتی اگر نیاز باشد شبانه‌روزی تلاش کنیم و موارد را به صورت موردی بررسی و رصد کنیم این مهم را انجام خواهیم داد تا سرمایه‌گذاران مؤثر به اصفهان جذب شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران استان هم قسم شوند تا بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دلگرمی داشته باشند و با قوت و در فضایی هم‌افزا فعالیت کنند اینگونه مجموعه اقتصادی اصفهان برای کشور الگو خواهد شد.

گفتنی است کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این کارگروه چالش ۱۷ واحد و بنگاه اقتصادی مطرح و پیشنهادات لازم جهت حل‌وفصل مشکلات آن‌ها بررسی و موانع تولید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز