خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر به ایلنا خبرداد؛

کشف ۸ کیلو مواد مخدر و جمع‌آوری ۵۶ معتاد از نتایج طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

کشف ۸ کیلو مواد مخدر و جمع‌آوری ۵۶ معتاد از نتایج طرح ارتقاء امنیت اجتماعی
کد خبر : ۱۵۴۶۳۲۵

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۲ خرده‌فروش مواد مخدر، فروپاشی ۶ پاتوق مصرف و فروش مواد و کشف ۸ کیلوگرم انواع مواد افیونی، جمع‌آوری ۵۶ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد خروجی داشت.

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر، فروپاشی پاتوق‌های مصرف مواد افیونی و برخورد با پدیده دور دور خودروها و مزاحمت موتورسیکلت‌ها در معابر با هدف ارتقاء امنیت محلات، پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شاهین‌شهر، پس از هماهنگی با دادستان و اخذ دستورات لازم طی پنج‌روز گذشته در محلات مختلف شاهین‌شهر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: دستگیری ۱۲ خرده‌فروش مواد مخدر، فروپاشی ۶ پاتوق مصرف و فروش مواد و کشف ۸ کیلوگرم انواع مواد افیونی، جمع‌آوری ۵۶ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد و توقیف ۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و مزاحم از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال باغ ویلاها و اماکن خصوصی در حوزه پاسگاه انتظامی مورچه‌خورت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این پاسگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود عاملان این سرقت‌ها را که سه فرد سابقه‌دار بودند و ساختمانی متروک را در یکی نقاط حاشیه‌ای، پاتوق اعمال مجرمانه خود قرار داده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی شبانه و غافلگیرانه با حضور در محل هر ۳ سارق را در حین مصرف مواد مخدر دستگیر کردند.

سرهنگ کیان مهر بیان داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی از یک اراذل و باش که با راه‌اندازی نزاع‌های متعدد و چاقوکشی در سطح پارک‌های شاهین‌شهر باعث وحشت عمومی و سلب آسایش مردم شده بود، با دستور و پیگیری دادستان محترم شاهین‌شهر دستگیری این فرد در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این فرد مدتی قبل طی یک نزاع در پارک انقلاب شاهین‌شهر با ضربه چاقو جوانی را نابینا و از شاهین‌شهر به مکانی نامعلوم متواری شده بود که خوشبختانه به‌محض حضور مجدد در این شهر با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی مخفیگاه او شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز