خبرگزاری کار ایران

کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر فارس به لبنان؛

۶۰ تن اقلام اهدایی برای حمایت از آسیب‌دیدگان جنگ ارسال شد

۶۰ تن اقلام اهدایی برای حمایت از آسیب‌دیدگان جنگ ارسال شد
کد خبر : ۱۵۴۶۱۹۳

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر فارس از ارسال دو محموله ۱۰ و ۵۰ تنی کمک‌های داوطلبان و خیرین به لبنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان فارس، حسین درویشی با اعلام این خبر گفت: اولین محموله اقلام اهدایی مردم نوع‌دوست استان فارس به لبنان در دو بخش به وزن ۶۰  تن شامل ۱۰ تن انواع خرما، برنج، ماکارونی، رب‌گوجه، پتو، تشک، کلمن، والور، البسه، کیف و کفش و ۵۰ تن کنسروجات ارسال شد.

درویشی با بیان اینکه کمک‌های مردمی و بشردوستانه می‌تواند گام موثری در کاهش آلام مردم جنگ زده و آسیب دیده‌ی کشور لبنان باشد اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا با همکاری مردم و سایر نهادها به یاری برادران و خواهران آسیب دیده ناشی از جنگ در راستای اهداف جهانی نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بشتابیم.

 وی بر اهمیت همکاری‌های اجتماعی در مواقع بحران تاکید کرد و افزود: جمعیت هلال‌احمر به عنوان نهادی مردمی و عام المنفعه است و ما در هلال‌احمر همواره در کنار آسیب‌دیدگان خواهیم بود، زیرا باور داریم که هر دست یاری، می‌تواند آغازی بر امید و بازسازی زندگی باشد در همین راستا هلال‌احمر استان فارس با تمام توان خود برای بهبود زندگی انسان‌ها تلاش می‌کند تا بتواند تسکینی بر مشکلات و چالش‌های موجود در زندگی مردم جنگ زده لبنان باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر فارس بیان کرد: این محموله ۶۰ تنی با حمایت و تلاش‌های داوطلبان و خیرین نیک اندیش استان فارسی جمع‌آوری شده است، امید است محموله‌های ارسالی بتوانند بخشی از نیازهای اساسی مردم مظلوم و آسیب‌دیده لبنان را تامین و به بازسازی زندگی آنها کمک کند.

درویشی با بیان اینکه ما با ارسال این اقلام اهدایی، نشان می‌دهیم که در تاریک‌ترین روزها، همدلی و محبت انسان‌ها می‌تواند چراغی برای امید و آرامش باشد از مردم و خیرین استان فارس دعوت کرد تا با مشارکت در این طرح حمایت‌های بیشتری را از مردم مظلوم و جنگ‌زده لبنان داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز