خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۳۰ طرح بهداشت و درمان در سطح استان در حال احداث است

۳۰ طرح  بهداشت و درمان در سطح استان در حال احداث است
کد خبر : ۱۵۴۵۱۵۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۰ طرح عمرانی بهداشت و درمان در سطح استان در حال احداث است.

به گزارش ایلنا، بهرام دلفان روز یکشنبه بیست و نهم مرهر ماه در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته ۱۲۲ طرح بهداشتی درمانی در این استان با مساحت ۵۵ هزار مترمربع تکمیل و بهره برداری شده است اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان نیایش خرم آباد از ۲۵ درصد به بیش از ۶۵ درصد رسیده است و تلاش می‌شود در سریع ترین زمان ممکن تکمیل و بهره برداری شود. 

وی به طرح بین المللی‌سازی دانشگاه اشاره کرد و افزود: برای جذب بیشتر دانشجویان بین المللی نیازمند تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد هستیم تا دانشجویان از فضای بالینی آن برای آموزش استفاده کنند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: هم اکنون ۳۰ طرح عمرانی بهداشت و درمان در سطح استان در حال احداث است که از این مجموع سه طرح بیمارستانی با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در حال تکمیل هستند. 

دلفان عنوان کرد: باید تلاش کنیم علاوه بر کشور پاکستان از کشور‌های مختلف جذب دانشجو داشته باشیم. 

وی با اشاره به موضوع توریست درمانی در این دانشگاه بیان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و با توجه به ظرفیت استان از لحاظ گردشگری و تاریخی، موضوع گردشگری سلامت به توسعه استان کمک خواهد کرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در رتبه‌بندی جهانی تایمز بین ۶۰۱ تا ۸۰۰ دانشگاه برتر قرار گرفته که این مهم با تلاش مجموعه این دانشگاه حاصل شده و گواهی ارتقای سطح علمی آن است. 

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سطوح مختلف پیشرفت داشته است، بیان کرد: در صورت تخصیص منابع مالی و اعتبارات بیشتر، قطعا وضعیت بهتری ایجاد و موجب ارتقای هرچه بهتر دانشگاه می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز