خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

بهار سال آینده تردد روی پل شهید سلیمانی انجام خواهد شد

بهار سال آینده تردد روی پل شهید سلیمانی انجام خواهد شد
کد خبر : ۱۵۴۴۰۷۶

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اقدامات موثری که در پروژه آزاد راه شهید سلیمانی شاهد بودیم، حتما بهار سال آینده تردد روی پل شهید سلیمانی انجام خواهد شد و مردم حلاوت آن را خواهند چشید.

به گزارش ایلنا از البرز، فرزانه صادق روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ درحاشیه بازدید از پروژه آزاد راه شهید سلیمانی و پل های این آزاد راه اظهار کرد: پروژه ملی و اثرات بین المللی که پروژه آزاد راه شهید سلیمانی دارد با تعامل بین شهرداری و دولت  در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: حمایت های بخش خصوصی و شهرداری ها را برای تکمیل یا پایان بسیاری از پروژه ها در کشور نیاز داریم.

وی افزود: این نکته بسیار مهمی است به همین دلیل با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام و نا تمام یا شروع نشده داریم که در توسعه کشور موثر است بنابراین حمایت های بخش خصوصی و شهرداری ها را باید داشته باشیم تا این پروژه ها شروع  یا به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اقدامات موثری که در پروژه آزاد راه شهید سلیمانی شاهد بودیم و مردم حلاوت آن را خواهند چشید.

صادق  اضافه کرد: در کشور قطعا پس از اتمام و بهره برداری از این پروژه، این نوع تعامل الگویی برای تعاملات بعدی در کشور خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: خوشحالم در روی پلی قدم می زنم که دانش مهندسی آن را مهندسین غیور کشور  به بهترین نحو ممکن پیاده می کنند.

وی ادامه داد: تکنولوژی ساختی که در این پروژه شاهد هستیم در کشوری که مورد تحریم های ظالمانه بسیاری قرار گرفته توسط مهندسان با غیرت با جدیدترین تکنولوژی ها در کشور رقم می‌خورد .

صادق اظهار کرد: پل پروژه آزاد راه شهید سلیمانی اولین پلی است که در کشور و بعضا خاورمیانه از نظر طول عرشه و سیستم کابلی حدود 19کیلومتر آن منحصر به فرد است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد: با توضیحات داده شده حتما بهار سال آینده تردد روی این پل انجام خواهد شد و  حلاوت آن را نه تنها تهران و کرج  بلکه اقصی نقاط کشور به دلیل استراتژیک و کاربردی بودن مورد بهره برداری قرار خواهند داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز