خبرگزاری کار ایران

جشنواره جهادگران علم و فناوری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

جشنواره جهادگران علم و فناوری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
کد خبر : ۱۵۴۴۰۵۷

مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری از برگزاری شانزدهمین جشنواره جهادگران علم وفناوری در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد جواد تجویدی در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت: این جشنواره با هدف امیدآفرینی و خودباوری در بین جوانان، شناسایی و ارایه استعدادها و ظرفیت های نخبگی استان و احصای مشکلات و موانع پیش روی حرکت دانش بنیانی استان و پیگیری و رفع موانع در دو بخش برگزار می شود.

وی افزود: فراخوان طرح ها، ابداعات، اختراعات، ایده های فن آ ورانه با موضوع «صنعت، دانشگاه، تولیددانش بنیان، کارآفرینی»با الویت مسئله محوری و همچنین فراخوان محصولات و اختراعات و دستاوردهای علمی اشخاص حقیقی و حقوقی مراکز علمی دانشگاهی، آموزشکده ها، مدارس، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی تحقیقاتی، ارگان ها و ادارات در بخش نمایشگاهی اجرا می شود.

تجویدی بیان کرد: در این جشنواره از سرآمدان علم و فناوری و الگوساز در بین آحاد جامعه به خصوص جوانان تجلیل می شود.

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند حداکثر تا تاریخ هفتم آبان ماه سال جاری، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند .

تجویدی گفت: برای ارسال آثار علاقه مندان می توانند؛ ابتدا وارد سامانه http://jahadgaran.chbstp.ir شده و پس از ثبت نام در سامانه فرم تکمیل شده را به ادمین کانال fanjuya در بستر پیامرسان ایتا ارسال کنند.

وی در خصوص امتیازات شرکت در جشنواره نیز اظهار کرد: به تمام کسانی که ایده/طرح/اختراع آنها در جشنواره پذیرش شود، گواهی حضور در جشنواره اهدا خواهد شد.

تجویدی ادامه داد: درا ین جشنواره به صاحبان سه ایده برتر و سه اختراع برتر جوایز نفیس نقدی پرداخت می شود و کلیه طرح ها،ایده ها واختراعات توسط هیئت داوران و کارگروه های تخصصی بررسی و به ۳۵ طرح برگزیده از مبلغ یک تا ۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض  پرداخت می شود. 

وی یادآور شد: طرح هایی که دارای سطح بالاتری می باشند جهت حمایت به سازمان بسیج کشور ارسال و پس از ارزیابی با توجه به سطح بندی انجام شده از مبلغ۱۰ تا۱۸۰میلیون تومان در صورت واجد شرایط بودن کمک بلاعوض تعلق می گیرد.   

به گزارش ایلنا، شرکت کنندگان جهت تکمیل پروژه های خود می توانند از فضاهای موجود مراکز رشد سازمان بسیج علمی پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز