خبرگزاری کار ایران

در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان انجام شد؛

بازدید مدیرکل دامپزشکی البرز از کارخانه تولید خوراک دام و طیور نظرآباد

بازدید مدیرکل دامپزشکی البرز از کارخانه تولید خوراک دام و طیور نظرآباد
کد خبر : ۱۵۴۳۱۹۰

مدیرکل دامپزشکی استان البرز، حمایت از تولید داخل در جهت خودکفایی و ارتقاء تجهیزات کارخانجات تولید خوراک دام را در راستای حفظ سرمایه های انسانی کشور، بسیار حائز اهمیت دانست و گفت که اداره کل دامپزشکی البرز در کنار تولیدکنندگان استان از این سرمایه ملی صیانت و پشتیبانی می کند.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رفیعی پور با هیئت همراه از کارخانه تولید کننده خوراک استریل و هموژن طیور به صورت «مش» و «پلت» در شهرستان نظرآباد استان البرز بازدید کرد و اظهار داشت: در راستای عینیت بخشی به شعار سال 1403 که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده است، اهداف و برنامه های سال جاری در حوزه اقتصادی دام و طیور و آبزیان انجام می‌شود.

وی در این بازدید افزود: با توجه به اینکه در چند دهه اخیر در حوزه تولید غذای دام و غذای انسان، کشور دارای وابستگی بوده اما در حال حاضر به استقلال در تولید خوراک دام، طیور و آبزیان دست یافته است.

رفیعی پور در ادامه، حمایت از تولید داخل در جهت خودکفایی و ارتقاء تجهیزات کارخانجات تولید خوراک دام در راستای حفظ سرمایه های انسانی کشور را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت که این اداره کل در کنار تولیدکنندگان از این سرمایه ملی صیانت و پشتیبانی می کند.

 این مدیر ادامه داد: دامپزشکی استان میتواند سهم مهم و ارزنده ایی در رشد اقتصادی و سلامت در حوزه دام، طیور و آبزیان در کشور داشته باشد.

 وی در حاشیه این بازدید بر اهمیت تامین امنیت غذایی شهروندان تاکید و بیان کرد: این اداره کل با نظارت و کنترل سلامت در راستای تولید محصولات با کیفیت و سالم برای دستیابی به محصولی با ایمنی غذایی بالا برای مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و این موضوع را رصد و پایش می‌کند.

 رفیعی پور ادامه داد: مسئولیت دامپزشکی در کنترل کیفیت نهاده‌های دامی بسیار حیاتی است و با نظارت درست در این نهاد سلامت آنها تایید و در کیفیت غذایی تاثیر بسزایی دارد.

 مدیرکل دامپزشکی البرز و هیات همراه از بخش‌های مختلف کارخانه خوراک دام و طیور بازدید کرد و در پایان به مناسبت نکوداشت هفته دامپزشکی با اهدای لوح و تندیس از مدیر عامل کارخانه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز