خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا:

یک ریال اعتبارات عمومی به صدرا تعلق نگرفته است

یک ریال اعتبارات عمومی به صدرا تعلق نگرفته است
کد خبر : ۱۵۴۳۰۴۲

از اعتبارات شرکت عمران صدرا برای ساخت آزاد راه‌ها هزینه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با بیان اینکه فعالیت دفاتر نمایندگان بخشی از بار پاسخگویی شورای اسلامی شهر را کم می کند، گفت: با جایگاهی که نماینده شیراز و زرقان در کمیسیون امنیت ملی دارد، تقاضا داریم ایجاد فرمانداری صدرا در اولویت‌های این شهر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، روح الله شجاعیان در آیین آغاز به کار دفتر مراجعات مردمی ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در شهر صدرا، افزود: با توجه به مشکلات زیاد صدرا، به حضور نماینده دولت به صورت فرمانداری یا فرمانداری ویژه اکنون نیاز است تا سال ۱۴۰۵ که سرشماری انجام شود و بار جمعیت کنونی صدرا ثبت و اعمال شود، دو سه سال زمان را از دست می‌دهیم.

وی به خبر وصول لایحه تبدیل چند شهر جدید به شهرستان، در مجلس اشاره کرد و گفت: درخواست داریم صدرا، دومین شهر پرجمعیت استان فارس از این قافله عقب نماند.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا به عدم تعیین اعتبار از سوی کمیته برنامه‌ریزی استان برای صدرا پرداخت و تصریح کرد:  ۲۵۰ هزار نفر در این شهر سکونت دارند اما از اعتبارات عمومی بهره‌مند نیستند که خلاف قانون اساسی است؛ وقتی صحبت از برابری و عدالت اجتماعی می‌شود مردم باید برابری را حس کنند، نه اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران به بخش مرکزی شیراز اختصاص یابد و یک ریال به صدرا نرسد، یا اعتبارات این شهر را برای ساخت آزادراه‌های شیراز بوشهر و شیراز اصفهان هزینه کنند.

شجاعیان گفت: در حال حاضر ۱۰ درصد هزینه احداث آزادراه شیراز بوشهر را به عهده شرکت عمران صدرا گذاشته اند، در حالی که اگر شرکت عمران صدرا اعتبار کافی دارد، اولویت این است که زیرساخت‌های شهر را تکمیل کند.

وی در انتها خواستار تعیین تکلیف مدیریت دوگانه صدرا شد و‌ از نمایندگان مجلس خواست هر نماینده یک یا دو مورد از مسائل و چالش های صدرا را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز