خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان خبر داد؛

مرکز کنترل و پایش تصویری شهر خرم ‌آباد

مرکز کنترل و پایش تصویری شهر خرم ‌آباد
کد خبر : ۱۵۴۲۲۸۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: مرکز کنترل و پایش تصویری شهر خرم ‌آباد با ۶۴ دوربین تجهیز و راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، علی حسنوند روز یکشنبه بیست و دوم مهر ماه در بازدید از مرکز پایش تصویری شهر خرم‌آباد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دادستانی پیگیری و اجرای سیستم پایش تصویری بوده چرا که نصب و راه اندازی این دوربین‌ها در کاهش و کشف جرم و جنایت بسیار موثر است. 

وی تاکید کرد: موضوع پایش تصویری در سایر شهرستان‌های استان نیز پیگیری و بطور تقریبی در تمامی استان این مراکز تجهیز و راه‌اندازی شده اند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به اینکه دستگاه قضا بر اساس سند تحول پیش می‌رود؛ افزود: پیگیری و راه‌اندازی مراکز پایش تصویری یکی از برنامه‌های سند تحول قوه قضاییه و دادستانی کل کشور است. 

حسنوند یادآور شد: دوربین‌های را اندازی شده چند منظوره بوده و حل مشکلات و معضلات ترافیکی، پیگیری تخلفات رانندگی و نیز بهره برداری لازم جهت پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و تعقیب جرم، جلوگیری از تضییع حقوق عمومی و خصوصی شهروندان و پیگیری و صیانت از حقوق عامه را در پی خواهد داشت. 

وی  با اشاره به اجرای احکام صادر شده درخصوص تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات افزود: تنها در یک مورد ۷۰ هکتار از اراضی شهرک صنوف طی روزهای اخیر رفع تصرف و آزادسازی شد. 

دادستان مرکز لرستان اظهار داشت: اجرای احکام پرونده‌هایی که چند سال از صدور حکم آن‌ها گذشته و اجرا نشده، ساماندهی میادین و میوه فروشان سیار، جمع‌آوری ضایعاتی ها، کاهش سرقت در استان، مقابله و برخورد با اراذل اوباش، برخورد با تیراندازی‌ها در تالارها و مراسمات عروسی و عزا از مهمترین مواردی است که در استان پیگیری و نتایج مطلوبی در این زمینه‌ها حاصل شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز