خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

خدمتگزار مردم فارس هستم/ شایسته سالاری در گزینش مدیران ضرورت است

خدمتگزار مردم فارس هستم/ شایسته سالاری در گزینش مدیران ضرورت است
کد خبر : ۱۵۴۲۱۳۹

در مناسبات انسانی هیچ مرزی را نمی شناسم

استاندار فارس با اشاره به اینکه من مدیون مردم فارس هستم وبرای من استانداری موضوعیتی ندارد ، گفت: آنچه امروز بری من موضوعیت دارد خدمت به مردم شریف این استان است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری در مراسم معارفه اش به عنوان استاندار فارس ، افزود: برای من حضور در فارس افتخاری است و با این قصد و نیت به این استان آمده ام که مردم من را به عنوان خدمتگزار خود بدانند و اینکه به کدام قوم و جناح سیاسی تعلق دارند و در مناسبات انسانی هیچ مرزی را نمی شناسم.

امیری تصریح کرد: فارس را به خوبی می شناسم هر چند زاده فارس نیستم اما فارسی ام؛ شهر شیراز به فرموده رهبری سومین حرم اهل بیت و مهد تمدن های بشری است.

وی خاطرنشان کرد: فارس سرزمین ستارگان درخشان ادب شهر نظم و نثر با حضور حافظ و سعدی است .

امیری با اشاره به اینکه فارس مهد علما بزرگی است و در دنیا شناخته شده است و دارای دو مرکز علمی فوق العاده دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی و قطب های علمی است، عنوان کرد:  مرکز پیوند کبد به همت دانشمندان بزرگی همچون دکتر ملک حسینی است وفارس رنگین کمانی از اقوام و ادیان و مذاهب است 

وی افزود: یک هفتم کشور به فارس تعلق دارد و بیش از 5 میلیون جمعیت دارد و افتخار دارم که مسئولیت در فارس را پذیرفتم و به فارسی ها و مردم شریف استان احساس دین دارم و وظیفه خود می دانم که به آنها ادای دین کنم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه با تغییر دولت مردم علاقه دارند که نگاه های دولت جدید را متوجه شوند و از منظر حقوقی نیز روش مدیریتی بنده در مدیریت استان معتقدم انتخابات یک تنفس است، عنوان کرد: وقتی جامعه ای مسائل  و مشکلاتی در طول زمان متراکم شود انتخابات نشاط و روح جدید و پیام تغییر دارد  و مردم به کسی که گفتمانی را مطرح می کند رای می دهند.

باید وعده ها را عملیاتی کرد

امیری افزود: موضوع گفتمان همان وکالت است تا در عمل آن را عملیاتی کند و نباید تردید کرد که مدل مدیریتی ما همان است که رئیس جمهور گفته وباید وعده ها را عملیاتی کرد.

وی با اشاره به گفتمان دکتر پزشکیان و تحقق دولت بر موضوع وفاق ملی گفت: این مفهوم ضرورت امروز جامعه  است و همه از هر قوم و نگاه سیاسی باید در کنار همدیگر برای توسعه ایران بزرگ و فارس بزرگ  گام برداریم.

ضرورت های اجتناب ناپذیر در گزینش مدیران شایسته سالاری است

استاندار فارس با اشاره به اینکه هر کسی که بتواند یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر در گزینش مدیران شایسته سالاری است ، تصریح کرد: مادامی که بین مردم و مودیان جامعه بین فضیلت های انسانی فاصله قابل قبول نباشد این جامعه رستگار نمی شود و در انتخاب مدیران داشتن فضیلت اجتماعی مهم است

امیری ادامه داد: در مرتبه دیگر حاکمیت قانون است که مدیران باید به آن توجه کنند، در اجرای قانون مشکلی نداریم اما در حاکمیت قانون احساس عمومی است که همه صرف نظر از دین، مسلک و ... احساس امنیت عمومی دارند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیران باید با عملکرد صادقانه به مردم احساس ارزشمندی دهیم ابراز کرد: باید با تکریم و دوست داشتن مردم و ارباب رجوعان احساس ارزشمندی را نهادینه کرد و آنچه گفته می شود در عمل هم باشد و در نهایت مردم به  ما اعتماد کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز