خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خواستار شد؛

جذب تسهیلات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گردشگری در فارس

جذب تسهیلات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گردشگری در فارس
کد خبر : ۱۵۳۹۸۳۱

نشست هم‌اندیشی معاونت گردشگری استانداری فارس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با هدف تکمیل بسته نهایی پیشنهادات استان به تهران و تعریف پروژه‌های پیشران توسعه گردشگری استان فارس در استانداری فارس برگزار شد.

​ به گزارش ایلنا، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس  در این نشست خواستار جذب تسهیلات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گردشگری در این استان شد.

محمد فرخ‌زاده با تقدیر از عزم جدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تسهیل در رشد گردشگری استان بر اتخاذ تدابیر لازم برای صدور مجوزات مناطق نمونه گردشگری جهت تسهیل‌گری برای جذب سرمایه‌گذار تاکید کرد.

وی با اشاره به رویکرد دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، جذب تسهیلات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گردشگری را ضروری دانست.

حوزه گردشگری سلامت، راهکارهای جذب اعتبارات بانکی مورد نیاز برای پروژه‌های شاخص گردشگری، صنایع دستی و صادرات، بررسی پروژه‌های کوتاه مدت و میان مدت جهت زمینه‌سازی برای رونق بیشتر گردشگری استان فارس به ویژه در حوزه جذب بیشتر گردشگر داخلی از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس نیز هدف این نشست را ارتقای جایگاه گردشگری استان فارس در سطح فراملی و تبادل نظر در خصوص راهکارهای عملیاتی تحقق قطب گردشگری فارس عنوان کرد.

محسن زارعی پاپری، حوزه گردشگری استان را یکی از ظرفیت‌های بی بدیل کشور دانست و گفت: تلاش داریم تا ظرفیت‌های گردشگری استان را برجسته تر از گذشته مورد توجه قرار داده و این صنعت مهم را به سمت شکوفایی پیش ببریم.

در این نشست که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کارشناسان این دستگاه، فعالان و صاحب نظران گردشگری استان، اساتید دانشگاه و سرمایه‌گذاران برگزار شد، ۲۰ راهکار قانونی برای تحرک بخشی بیشتر در سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان بررسی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز