خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح زراعت چوب و ضرورت مدیریت منابع آبی در خوزستان

اجرای طرح زراعت چوب و ضرورت مدیریت منابع آبی در خوزستان
کد خبر : ۱۵۳۹۶۹۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بر مدیریت منابع آبی در اجرای طرح زراعت چوب، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد راضی جلالی در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح‌های زراعت چوب و اقدامات اجرایی آن، با بیان اینکه طرح زراعت چوب، از ظرفیت‌های مهم اشتغال زایی در استان خوزستان است، اظهار کرد: اجرای طرح زراعت چوب در منطقه، با رعایت قوانین، آیین نامه‌ها و استفاده از ظرفیت منابع طبیعی منجر به توسعه اشتغال در استان خواهد شد. 

وی افزود: بخشی از عملیاتی شدن این طرح به عهده مجموعه‌های پیشران و بخشی دیگر از طریق تشکیل تعاونی‌های مردمی صورت خواهد گرفت. در این صورت همه اقشار مردم، از فواید این طرح بهره مند خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت مدیریت بهینه منابع آبی، تصریح کرد: در اجرای این طرح، رویکرد استان بهره‌وری است. بنابراین مدیریت بهینه منابع آبی امری ضروری بوده که به این منظور، مکاتبات لازم جهت تخصیص آب، طی فرایندهای قانونی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی مربوطه در اجرای طرح زراعت چوب رضایت بخش است، عنوان کرد: یکی از راهکارهای مفید در حل مشکل معارضین بکارگیری و مشارکت افراد در این طرح، بر اساس رعایت قوانین و مقررات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: ایجاد اشتغال برای قشر تحصیل کرده جامعه در این طرح ضروری بوده و همچنین به کارگیری فارغ التحصیلان فاقد شغل و فرزندان شاهد و ایثارگر در اولویت اشتغال طرح زراعت چوب است. 

بررسی آخرین وضعیت عرصه ۲۵ هزار هکتاری توسعه نیشکر، بررسی قرارداد ۴ هزار هکتاری توسعه نیشکر امام خمینی(ره)، تعیین تکلیف عرصه ۵ هزار هکتاری هفت تپه، آخرین اقدامات تامین آب اراضی زراعت چوب و همچنین آخرین اقدامات تسهیلات بانکی طرح‌های زراعت چوب از موارد مطرح شده در این نشست بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز