خبرگزاری کار ایران

معاون اداره‌ کل راه‌وشهرسازی لرستان:

پروژه‌های چهارخطه استان تا پایان امسال به بهره برداری می رسند

پروژه‌های چهارخطه استان تا پایان امسال به بهره برداری می رسند
کد خبر : ۱۵۳۸۵۲۶

معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه‌وشهرسازی لرستان از افتتاح پروژه‌های چهارخطه استان تا پایان ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، داریوش اسدزاده روز شنبه چهاردهم مهر ماه در گفت و گو با خبرنگاران به افتتاح پروژه‌های چهارخطه لرستان تا پایان سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های چهارخطه کوهدشت، زانوگه – دهریز، نهاوند – خرم‌آباد، نورآباد و تقاطع شول‌آباد با جدیت در حال انجام است. 

وی با بیان اینکه محور کوهدشت، زانوگه ۱۷ کیلومتر است که ۳/۵ کیلومتر از این محور به بهره‌برداری رسیده‌ است، اضافه کرد: عملیات اجرایی پنج کیلومتر محور کوهدشت، زانوگه سال گذشته با پیمانکار منعقد شده‌است و قراداد پنج کیلومتر دیگر نیز هفتۀ جاری منعقد می‌شود. 

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌ و شهرسازی لرستان ادامه داد: پیگیر هستیم که قرداد محور اسلام‌آباد، بابازید و زانوگه تا بلوران در قالب مسیر اربعین به‌طول ۳۲ کیلومتر با پیمانکار منعقد شود. 

اسدزاده با بیان اینکه آسفالت تقاطع شول‌آباد در سه لایه آسفالت در حال انجام است که در این ماه به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: محور دهریز، نهاوند ۱۱کیلومتر است که هفت کیلومتر از این محور در حال آسفالت است. 

وی اعلام کرد: یک تقاطع به‌نام جعفرآباد در محور دهریز، نهاوند قرار دارد که فقط دال این محور باقی مانده‌است که در صورت تأمین اعتبار و رفع معارضان تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. 

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌وشهرسازی لرستان تشریح کرد: قرارداد پیمانکار پروژه چهارخطه خرم‌آباد، نورآباد به‌علت پرشدن سقف مبلغ پایان یافته‌است و چون این پروژه‌ها تفویضی است باید مجوز شرکت ساخت برای ادامه کار گرفته شود. 

اسدزاده شرح داد: فقط پنج کیلومتر از ۸۵ کیلومتر طول چهارخطه خرم‌آباد – نورآباد باقی مانده‌است تا به بهره‌برداری کامل برسد که در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال مالی جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز