خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

عملیات وعده صادق2 خواری و ذلت صهیونیست‌ها را به جهان نشان داد

عملیات وعده صادق2 خواری و ذلت صهیونیست‌ها را به جهان نشان داد
کد خبر : ۱۵۳۸۳۶۲

امام جمعه قزوین گفت: یکی از نتیجه‌های عملیات وعده صادق 2، شکست هیبت دروغین صهیونیست‌های خون‌آشام بود، آن‌ها این‌طور وانمود می‌کردند که ما در همه جا پیروز هستیم، اما سیلی ما آنان را زمینگیر کرد و خواری و ذلتشان را به عالم نشان داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، گفت: امروز به‌عنوان جمعه نصر نامیده شده است، اگر می‌توانستیم همه ما به تهران می‌رفتیم و در نماز جمعه آنجا به امامت ولی امر مسلمین شرکت می‌کردیم و می‌رفتیم که در مراسم تجلیل از سیدالشهدای مقاومت حضور پیدا کنیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خیلی برای ما سخت بود که در اینجا بمانیم و در میان آن جمعیت نباشیم، اما اکنون وظیفه ما حضور در اینجا بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: پرچمدار مقاومت، سید حسن نصرالله، جایزه یک عمر بندگی و تقوای خویش را از خدا گرفت، خدا این جایزه را در قالب شهادت به او و یاران و همراهانش عنایت کرد، اما مکتب مقاومت سرمایه‌دار و محکم‌تر شد و قوت پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت به معنای سرمایه‌گذاری است، هر چقدر این سرمایه‌ها بیشتر باشند مقاومت قدرتمندتر می‌شود و عزت و شوکتش در دنیا افزایش پیدا می‌کند و امروز ما شاهد این معنا هستیم، این حقیقتی است که ذهن کور و شیطانی دشمنان ما هیچ‌گاه نفهمیده است، اگر می‌فهمیدند سید عباس موسوی (ره) را به شهادت نمی‌رساندند، اگر می‌فهمیدند در مقابل خدا نمی‌ایستادند و خط شیطان را پی نمی‌گرفتند، آن‌ها هرگز این را نمی‌فهمند.

عابدینی تأکید کرد: شهید سید حسن نصرالله رفت، اما مکتب استقامت و مقاومت محکم‌تر از گذشته شد، این مسئله صهیونیست‌ها را به استیصال کشانده و نابودی آن‌ها را سرعت بخشیده است.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: عملیات بزرگ وعده صادق 2 به دستان توانمند سپاه پاسداران مقتدر و نیروهای مسلح ما انجام شد، نتیجه‌های محتلفی داشت.

وی ادامه داد: یک نتیجه این عملیات شادی کودکان یتیم و آواره لبنان و غزه بود و همچنین شادی زنان بی‌پناه و مردانی که خانه‌های آن‌ها خراب شده بود، این‌ها برای اولین بار به معنای واقعی شادی و نشاط سراسر وجودشان را گرفت و ما چهره‌های خندان، شاد و سربلند این عزیزان مظلوم را دیدیم.

امام جمعه قزوین یادآور شد: یکی دیگر از نتیجه‌های آن، انسجام و همدلی بین مسلمانان جهان بود، همه مسلمانان به ایران اسلامی احترام گذاشتند، خداقوت گفتند و خوشحال شدند که ایران مقتدر به داد محرومین و مظلومین غزه و لبنان رسیده است.

عابدینی عنوان کرد: چهارمین نتیجه، تقویت جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در مقابل کفر و استکبار جهانی بود، جبهه مقاومت با مرکزیت ایران اسلامی قوی شد و ایران صهیونیست‌ها را در این عملیات بر سر جای خودشان نشاند.

وی افزود: اگر پیش از این ایران با دست یمنی خود صهیونیست‌ها را بر سر جای خودشان می‌نشاند، اگر پیش از این با دست عراقی و عتباتی خود صهیونیست‌ها را بر سر جای خودشان می‌نشاند، اما این بار صهیونیست‌ها با دست قدرتمند مستقیم جمهوری اسلامی طعم تلخ شکست را چشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: روز جهانی کودک را در پیش داریم، اما همگان شاهد بودند تنها کشوری که از کودکان حمایت کرد ایران اسلامی بود و البته آن کسانی که به ایران اعتقاد و اتصال داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز